پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از اتراق و برپا کردن چادر‌های مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، لایروبی دهانه پل‌ها، کانال‌ها و آب‌روها، خودداری از محلول‌پاشی و سم‌پاشی باغات و مزارع و انتقال محصولات برداشت شده به مکان‌های مسقف...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در 14 استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در 14 استان همچنین وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک در 19 استان هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، عروج شهادت‌گونه جلال اسدی بجنوردی، از پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در نیمه شمالی کشور و احتمال آب‌گرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها و سقوط اشیا از ارتفاعات، برای 8 استان کشور هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، عروج شهادت‌گونه جلال اسدی بجنوردی، از پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (28 و 29 شهریورماه) با گذر موج ضعیفی از روی استان تهران آسمان نیمه ابری همراه با افزایش باد، رگبار پراکنده باران در ارتفاعات و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک در نواحی غربی و جنوبی مورد انتظار است.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، عروج شهادت‌گونه «جلال اسدی» از پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی عروج شهادت‌گونه جلال اسدی بجنوردی، از پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم من لمؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا لله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا عروج شهادت‌گونه خادم‌الحسین علیه‌السلام آقای جلال اسدی بجنوردی، از...

وب‌گاه مشرق نیوز

اطلاعیه مهم اداره کل امنیتی و انتظامی و اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان شمالی در خصوص اتباع خارجی غیر مجاز صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (دوشنبه) در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز در تهران و سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ابرناکی، گاهی رگبار باران، وزش باد و رعد و برق ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا سه‌شنبه با گذر امواج تراز میانی از شمال غرب کشور در ساعات بعدازظهر ابرناکی گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق در این مناطق روی می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز جمعه آینده خبر داد و برای 4 استان هشدار طغیان رودخانه‌ها و خسارت به کشاورزان صادر کرد.