پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس هواشناسی: کسانی که در خراسان شمالی رضوی همچنین گلستان، مازندران و سمنان هستند خطر وقوع سیلاب را دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (26 شهریور) در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز در تهران و سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، گاهی رگبار باران، وزش باد و رعد و برق ادامه خواهد داشت. بعد از ظهر از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود و افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در جنوب شرق سیستان و بلوچستان رخ می‌دهد. او ادامه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (دوشنبه) در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز در تهران و سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ابرناکی، گاهی رگبار باران، وزش باد و رعد و برق ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه (28 شهریور) در برخی مناطق شمال، غرب سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ابرناکی، رگبار باران، وزش باد و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور در مورد بارش‌های شب گذشته در تهران و استان تهران اظهار داشت: «ایستگاه ورامین با ثبت 14.2 میلی‌متر، بیشترین میزان بارش را گزارش کرده است.»

وب‌گاه گسترش

بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی که حداقل دو سال سابقه بیمه‌پردازی دارند، در زمان ازدواج اول خود می‌توانند هدیه نقدی ازدواج به میزان یک ماه حقوق مبنای کسر حق بیمه را دریافت کنند. همچنین، در صورتی که هر دو طرف، یعنی زن و شوهر، بیمه‌شده تأمین اجتماعی باشند، این هدیه به هر دو نفر به صورت بلاعوض پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: انتظار می‌رود بارش‌هایی کمتر از نرمال و کمتر از میانگین بلندمدت در پاییز امسال در کشور به وقوع بپیوندد، هرچند پیش‌بینی‌های فصلی به‌طور کلی از دقت 60 تا 70 درصدی برخوردار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره بارش‌های شب گذشته در پایتخت و استان تهران گفت: ایستگاه ورامین بیشترین میزان بارش را با 14.2 میلی‌متر ثبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد که در نیمه دوم آبان ماه این استان شاهد بارش باران و برف خواهد بود. مدیرکل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد که در نیمه دوم آبان ماه این استان شاهد بارش باران و برف خواهد بود. عرشه آنلاین نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور با اشاره به بارش‌های شب گذشته در پایتخت و استان تهران گفت: «ایستگاه ورامین...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور با اشاره به بارش‌های شب گذشته در پایتخت و استان تهران گفت: «ایستگاه ورامین بیشترین میزان بارش را با 14.2 میلی‌متر ثبت کرد.»

وب‌گاه فرارو

مدیرکل محیط زیست خراسان شمالی از بازداشت دو چوپان درپی آتش‌سوزی پارک ملی ساریگل خبر داد.

خبرگزاری مهر

میامی - نزدیک به دو دهه است که سیلاب از اواخر شهریورماه تا پایان زمستان در بخش کالپوش شهرستان میامی خسارات برجای می‌گذارد و کسی هم جلودار آن نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موحد دبیر شورای راهبری اجرای قانون جدید شورای حل اختلاف و راه‌اندازی دادگاه صلح با حضور در حوزه‌های قضائی بخش و شهرستان سملقان استان خراسان شمالی و با شرکت در جلسه کمیته نظارت استان روند اقدامات دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، دادگاه بخش و دادگاه صلح این استان را در اجرای قانون جدید شورا مورد بررسی و بازرسی قرار داد در این بازدید میدانی علاوه بر تطبیق...