پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه گسترش

وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های شمالی در آخرین تعطیلات تابستانی مشخص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نواحی همراه با گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ چهارشنبه (28 شهریورماه) در گیلان، نیمه غربی مازندران، شمال شرق سمنان، جنوب غرب خراسان شمالی و مناطق مرکزی اردبیل، پنج‌شنبه (29 شهریورماه) در گیلان، نیمه شمالی آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی به برخی استان ها نسبت به تشدید بارش ها و احتمال سیل هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای کشور طی روز‌های پایانی شهریورماه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز چهارشنبه تا روز شنبه برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، گیلان، مازندران، دامنه و ارتفاعات در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و برخی نقاط خراسان شمالی افزایش ابر، بارندگی،...

خبرگزاری مهر

ششمین دوره طرح ملی فصل سخن توسط سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی در 21 استان برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: زائران ایرانی در حج باید به قوانین عربستان سعودی در چارچوب آنها احترام بگذارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 39 و 40 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب امروز (چهارشنبه) با گرامیداشت هفته وحدت، دفاع مقدس، نهمین سالگرد شهدای منا و مسجدالحرام اظهار داشت: طبق رویات حج و عمره دو بازار آخرتی است البته بازار زیاد داریم، اما این دو بازار در آخرت نشان داده خواهد شد. وی ادامه داد: اگر انسان بین دنیا و آخرت قرار بگیرد قطعا باید آخرت را انتخاب کند؛ زیرا دنیا کوتاه و فانی و آخرت...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش ابر و بارش باران طی آخر هفته در برخی از نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اعلام کرد که از امروز تا روز شنبه، رگبار و رعد و برق در 12 استان کشور ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: از امروز چهارشنبه تا روز شنبه (28 تا 31 شهریور) برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، گیلان، مازندران، دامنه و ارتفاعات در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران سمنان و برخی نقاط خراسان شمالی افزایش ابر، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. او ادامه داد: امروز علاوه...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران و رعدوبرق طی امروز تا شنبه هفته آینده در 15 استان خبر داد و برای 12 استان هشدار آب‌گرفتگی و خسارت به کشاورزان صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضیاییان عنوان کرد: یکشنبه (اول مهر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان گاهی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی صدای سخن با حضور معاون صدا، دبیر جشنواره و مدیر رادیو فرهنگ، فرهیختگان کشوری، مدیران و برنامه‌سازان در استودیو هشت معاونت صدا برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.