دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در دی سال جاری به میزبانی تالار رودکی برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با رئیس فدراسیون ووشو دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: امروز (دوشنبه) بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در برخی نقاط کشور و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از سه‌شنبه (5 دی‌ماه) در شهرهای صنعتی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در برخی نقاط کشور و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از سه‌شنبه (5 دی‌ماه) در شهرهای صنعتی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی شده است. فردا و روز چهارشنبه جو آرام و پایداری در کشور حاکم است و روز پنجشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و روز جمعه علاوه بر این مناطق در شمال...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی از بارش باران، برف و وزش باد در برخی مناطق کشور از جمله سواحل دریای خزر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی از بارش باران، برف و وزش باد در برخی مناطق کشور از جمله سواحل دریای خزر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی اعلام کرد که سه‌شنبه و چهارشنبه جوی آرام و پایدار در کشور حاکم است. سه‌شنبه و چهارشنبه جوی آرام و پایدار در کشور حاکم است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

ترکیب خشکسالی، باد و ریزگرد، زندگی در بمپور را غیرممکن کرده است. 15 سال پیش فرماندار ایرانشهر در جلسه ستاد بحران خشکسالی استان اعلام کرده بود: «شهرستان ایرانشهر در تب خشکسالی می‌سوزد.» حالا بعد از 15 سال، همچنان در بر همان پاشنه می‌چرخد.

وب‌گاه الف

طرح ملی گردشگری و طبیعت‌گردی آشوراده به‌عنوان یکی از آرزوهای قدیمی مردم گلستان برای اجرا با موانع زیادی روبه‌رو بود که با اهتمام دولت سیزدهم این مشکلات برطرف شد و طرح گردشگری جزیره آشوراده با دستور رئیسی، در سفر به استان گلستان اجرایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس بررسی‌ها، وضعیت شاخص‌های کلان آبی در کشور در تابستان 1402 اعلام شده است. از جمله مهم‌ترین تغییرات وضعیت آبی کشور می‌توان به کاهش 56 درصدی بارش در سه ماهه دوم سال نسبت به بازه مشابه در 1401 اشاره کرد. این درحالیست که ذخایر سدها در انتهای شهریور سال جاری حدود 13 درصد در طول یکسال بیشتر شده و تعداد شهرهای در معرض تنش آبی از 476 شهر در ابتدای تیر ماه به 278 شهر در انتهای شهریور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارش خود از وضعیت شاخص‌های کلان بخش آبی در انتهای تابستان 1402 از تنش‌آبی برای نزدیک به‌یک‌چهارم شهرهای ایران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز پیکر شهید نصرالله خادمی با حضور جمعی از جانبازان، همرزمان شهید و استاندار خراسان شمالی و سایر مسئولان استان و آحاد مردم شهید پرور بجنورد از محل مسجد انقلاب تشییع شد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت نیرو برای کاهش برق و کابل دزدی، تکمیل طرح جایگزینی سیم و کابل های مسی با کابل‌های خودنگهدار از جنس آلومینیوم را در دستور کار دارد.

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، 28 استان در برگزاری این رویداد هنری مشارکت خواهند داشت.