دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 28 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت منفی شده است. داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 28 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت منفی شده است. به گزارش عرشه آنلاین، بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی تا 26 آذرماه امسال به جز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی تا 26 آذرماه امسال به جز دو استان خراسان شمالی، گلستان و مازندران بارش‌ها در سایر استان‌های کشور منفی شده است. در خراسان شمالی، گلستان و مازندران بارش‌ها نسبت به دوره بلندمدت به ترتیب 24.9 درصد، 15.9 و 1.2 درصد افزایش یافته است. بیشترین کاهش بارندگی‌ها مربوط به استان قم با...

خبرگزاری تسنیم

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 28 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت منفی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری 21 نفر از نمایندگان دارفانی را وداع گفتند که 13 صندلی خالی در انتخابات میان دوره ای تعیین تکلیف شدند اما در فاصله چندماهه تا پایان عمر این مجلس، تکلیف 8 صندلی مشخص نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان (خراسان شمالی) با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند، افزود: این باند چهار نفره توسط پلیس شناسایی و در عملیات غافلگیرانه‌ای منهدم شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به کاهش محسوس دما به کشاورزان و زنبورداران توصیه می‌شود که هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرهای گرمه، ایور و درق گفت: انتظار ما از شهرداری ها حرکت در مسیر نوآوری و استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرها در ایجاد درآمد پایدار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر نفت با بیان اینکه مردم در سوخت‌گیری با نرخ 3000 تومانی بنزین که نرخ آزاد است هیچ مشکلی در سراسر کشور ندارند، گفت: با توجه به سرعت گرفتن ورود جایگاه‌ها به مدار بهره‌برداری، تا 2 ساعت آینده تمام جایگاه‌ها به‌صورت آف‌لاین وارد مدار خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور اطلاع داد: در خصوص دلایل بروز اختلال، سازمان پدافند غیرعامل کشور تمام گزینه های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد.

وب‌گاه فرارو

مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی از ایجاد اختلال در حدود نیمی از جایگاه‌های سوخت این استان، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور به وزری نفت دستور داد ضمن بررسی «علت وقوع» اختلال در عرضه سوخت جایگاه‌ها، نسبت به «رفع فوری» اختلال اقدام کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه هکری اسرائیلی "گنجشک درنده" مدعی شد: با وجود اینکه توانایی مختل کردن کامل پمپ‌بنزین‌ها وجود داشت، تعدادی از جایگاه‌ها در سراسر کشور سالم مانده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه ای درباره اختلال در جایگاه‌های سوخت اعلام کرد: سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آنها محفوظ است و پس از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی گفت: حدود نیمی از جایگاه‌های سوخت در این استان با اختلال مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصانیوز: گروه هکری گنجشک درنده مسئولیت هک شدن جایگاه های سوخت در سراسر ایران را بر عهده گرفت.