دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

بررسی شاخص‌های خشکسالی نشان می‌دهد، تنها در بخش‌هایی از استان‌های گیلان، اردبیل، خراسان شمالی و خوزستان شرایط ترسالی حاکم بوده است. در خصوص حوضه‌های آبریز فرامرزی و مشترک در سه ماهه تابستان اغلب مناطق واقع در شرق و غرب کشور، بدون بارش و در برخی مناطق نیز بارشی کمتر از 5 میلی‌متر داشته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

دانه گیاهی کینُوا که از آن به خاویار گیاهی یاد می‌شود در شرایط کم آبی و زمین‌های شور قابل کشت است و بعنوان جایگزین محصولات آب‌بر در خراسان شمالی معرفی می‌شود و انتظار می‌رود تا توسعه کشت کینوا تحولی در بخش کشاورزی این خطه ایجاد کند.

وب‌گاه الف

افزایش تعداد فرصت‌های شغلی در حوزه مشاغل خانگی، اعلام آمار جمعیت فارغ‌التحصیلان بیکار، تاکید بر استفاده از ظرفیت تعاونی‌های کشاورزی و نگرانی کارگران ساختمانی از رأی آوردن استفساریه مجلس و نصف شدن منابع بیمه‌ای از مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون تنیس، چهارمین روز از رقابت در جدول اصلی مسابقات تنیس جام حذفی مردان (جام خلیج فارس) در زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر با هم دیدار کردند. با انجام 8 دیدار این مرحله تیم‌های البرز گاز کیش، ملوان نداجای الف، املاک برادران، اوتار، نیرو تابلوی ریلی و الکت با نتایج...

وب‌گاه فرارو

دانه گیاهی کینُوا که از آن به خاویار گیاهی یاد می‌شود در شرایط کم آبی و زمین‌های شور قابل کشت است و بعنوان جایگزین محصولات آب‌بر در خراسان شمالی معرفی می‌شود و انتظار می‌رود تا توسعه کشت کینوا تحولی در بخش کشاورزی این خطه ایجاد کند.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های مدعی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های تنیس جام حذفی باشگاه‌های کشور راه یافتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی صنعت آب گفت: با کاهش بارش‌ها میزان استحصال سالانه آب تجدیدپذیر کاهش قابل توجهی داشته و برای جبران این کمبود پروژه‌های انتقال آب دریا به فلات مرکزی کشور در دستور کار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه بارشی جدید اغلب استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و... را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

وب‌گاه فرارو

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور، از شامگاه روز گذشته یعنی چهارشنبه، (29 آذر) بارش‌های پراکنده در برخی از نقاط استان هرمزگان و جزایر واقع در تنگه هرمز شروع شد و در برخی از ساعات امروز نیز بارش‌ها ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تبهکار مسلحانه که در استان های مختلف اقدام به کلاهبرداری می کرد و به تایفون سیاه مشهور بود دستگیر شد. تبهکار مسلحانه که در استان های مختلف اقدام به کلاهبرداری می کرد و به تایفون سیاه مشهور بود دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ عامل تبهکاری‌های مسلحانه که به اتهام کلاهبرداری‌های گسترده در کشور تحت تعقیب بود، در مشهد دستگیر شد.

وب‌گاه الف

رئیس صندوق تأمین پرداخت خسارات بدنی خراسان شمالی، گفت: افرادی که مشمول جریمه بیمه شخص ثالث هستند می توانند تا 12 دی از بخشودگی آن استقاده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از تصادف مهیب دو پراید در محور آشخانه به جنگل گلستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی: بلافاصله سه تیم عملیاتی از پایگاه های دوراهی دشت و رباط قره بیل به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی توصیه کرد که میوه و خشکبار سالم با اعتدال مصرف شود تا از بروز سوءهاضمه و دیگر مشکلات ناشی از پرخوری پیشگیری شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین در خراسان شمالی از خسارت بیش از 100 میلیارد تومانی به دنبال محدودیت‌های برق و گاز طی سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز صدور گواهینامه راهور گفت که بیشترین تعداد متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت از استان تهران است و حدود 9 هزار و 800 نفر متقاضی در این استان در انتظار نوبت‌اند.