دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس لکه‌های فرونشستی زمین در کشور ما مشخص است. استان تهران بخش‌های جنوبی و جنوب‌غربی‌اش حالت دشت‌گون و هموار دارد، دچار فرونشست است؛ مثلا محدوده‌هایی به سمت شرق و به دست فیروزکوه و دماوند که حالت کوهستانی دارند؛ یعنی آن مناطقی که حالت و خصوصیات کوهستانی دارند اصلا در چنین نواحی‌ای امکان رخداد فرونشست وجود ندارد؛ بنابراین آن زون‌هایی که دچار فرونشست باشند و بخواهند آنجا ساخت‌وساز انجام...

وب‌گاه گسترش

سازمان هواشناسی از شدت بارش در نوار شمای کشور، به ویژه در مازندران خبر داد. همچنین اعلام کرد به سبب وزش باد ملایم، از غلظت آلاینده‌ها در تهران کاسته خواهد شد. سازمان هواشناسی، بارش باران و کاهش دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور در روز جاری (دوشنبه، 27 آذر) را پیش‌بینی و تاکید کرد که شدت این بارش در مازندران خواهد بود. بر اساس اعلام هواشناسی، امروز (دوشنبه) در استان‌های ساحلی...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از بارش باران و کاهش دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور طی امروز (دوشنبه)، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 7 استان طی امروز، کاهش 6 تا 10 درجه‌ای دما در برخی مناطق و کاهش آلودگی هوا در تهران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق آذربایجان شرقی، اردبیل، استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان رضوی، زنجان و ارتفاعات رشته کوه البرز بارش باران، برف، رعدوبرق، وزش باد شدید و در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کاهش 6 تا 10 درجه‌ای دما پیش‌بینی شده است. شدت بارش‌های امروز برای مازندران است و...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در برخی استان‌ها و کاهش آلودگی هوای تهران طی امروز (27 آذر) خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: به طور ملموس شما سایت یا استان یا حتی یک ناحیه‌ای از کشور را سراغ ندارید که آنجا یک طرح کاهش خطر فرونشست زمین به صورت پایلوت اجرا شده باشد و ما نتایج آن را بیاوریم با افتخار بگوییم. متأسفانه این کار انجام نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شدت بارش‌های امروز برای مازندران است و به دلیل وزش باد ملایم از غلظت آلاینده‌های جوی در تهران کاسته می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات رشته کوه‌های البرز و نقاطی از آذربایجان‌های شرقی و غربی و زنجان بارش باران رخ می‌دهد. همچنین سه‌شنبه در برخی نقاط از سواحل گیلان و چهارشنبه و پنجشنبه در نقاطی از هرمزگان بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور از بارش بارن در نوار شمالی کشور طی روز جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 7 استان طی امروز، از کاهش 6 تا 10 درجه‌ای دما در برخی مناطق و کاهش آلودگی هوا در تهران خبر داد.

وب‌گاه الف

بنا بر اعلام معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش، در حال حاضر مدارس ابتدایی تمام استان‌های کشور به جز هرمزگان تحت پوشش توزیع شیر رایگان دانش آموزان قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر کاهش دمای 6 تا 10 درجه‌ای رخ می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

دوشنبه و سه شنبه در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر کاهش دمای 6 تا 10 درجه‌ای رخ می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناس هواشناسی: فردا دوشنبه در مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات رشته کوه‌های البرز و نقاطی از آذربایجان‌های شرقی و غربی و زنجان بارش رخ می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

بنا بر پیش‌بینی وزارت راه و شهرسازی، امروز (یکشنبه) جو آرام خواهد بود و انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا برای شهر‌های صنعتی به ویژه کرج، تهران، اراک و اصفهان همچنان تداوم خواهد داشت.