دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به احتمال وقوع مقادیر بالای بارش در استان‌های شمالی و شمال‌غرب کشور و جاری شدن سیلاب در 7 استان کشور در روزهای 12 و 13 مهر ماه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیائیان، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی برای بارش‌های امروز و فردا در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های کردستان، همدان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران و خراسان شمالی بارندگی خواهیم داشت. وی افزود: شدت بارش‌های امروز و در واقع بارش‌هایی که خطرناک است برای محور مواصلاتی بین اردبیل تا گیلان،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور و کاهش دما 4 تا 8 درجه سانتیگراد در نیمه شمالی ایران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با هشدار بارش‌های سنگین طی امروز و فردا در برخی از استانهای نواحی شمالی کشور گفت: بر اساس نقشه‌های امروز سامانه بارشی جدید سه‌شنبه هفته آینده وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه 3.7 ریشتری شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند. زمین لرزه 3.7 ریشتری شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند. به گزارش عرشه آنلاین؛ زلزله‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی از بارش های سیل‌آسا و طغیان رودخانه‌ها طی فردا پنجشنبه در 7 استان خبر داد. سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی از بارش های سیل‌آسا و طغیان رودخانه‌ها طی فردا پنجشنبه در 7 استان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان...

وب‌گاه 55 آنلاین

در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، استان‌های ساحلی دریای خزر، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، تهران، البرز، قم، ایلام، کردستان و خراسان شمالی بارندگی و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: دمای هوا در نیمه شمالی کشور 4 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، استان‌های ساحلی دریای خزر، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، تهران، البرز، قم، ایلام، کردستان و خراسان شمالی بارندگی و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش‌ها در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و گیلان است و در بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیلاب به دلیل بارش شدید باران طی فردا (پنجشنبه) در مازندران، گلستان، شرق و شمال خراسان شمالی، اردبیل و گیلان خبر داد و اعلام کرد: دریای خزر و خلیج فارس هم طوفانی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال ایلام و لرستان و از اواخر وقت در خراسان شمالی بارندگی، رعدوبرق وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد. فردا پنجشنبه این شرایط برای استان‌های آذربایجان...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی از بارش های سیل‌آسا و طغیان رودخانه‌ها طی فردا پنجشنبه در 7 استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به احتمال وقوع مقادیر بالای بارش در استان‌های شمالی و شمالغرب کشور و جاری شدن سیلاب در این استان‌ها در روزهای 12 و 13 مهر ماه هشدار داد.