دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران در 16 استان، وزش باد شدید در 24 استان و کاهش دما در بیشتر نقاط کشور تا 10 درجه سانتیگراد هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران در 16 استان، وزش باد شدید در 24 استان و کاهش دما در بیشتر نقاط کشور تا 10 درجه سانتیگراد هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور به ویژه مناطق شمالی خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه در راس یک هیئت عالی قضایی در بیست‌وپنجمین سفر استانی خود وارد استان آذربایجان شرقی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی هشدار وقوع سیلاب صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیلاب به دلیل بارش شدید باران طی فردا (پنجشنبه) در مازندران، گلستان، شرق و شمال خراسان شمالی، اردبیل و گیلان خبر داد و اعلام کرد: دریای خزر و خلیج فارس هم طوفانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیلاب به دلیل بارش شدید باران طی فردا در مازندران، گلستان، شرق و شمال خراسان شمالی، اردبیل و گیلان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

شدت بارش باران چهارشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و پنجشنبه در گیلان، مازندران گلستان و خراسان شمالی خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسن اکبری معاون سازمان حفاظت از محیط زیست کشور می‌گوید طبق سونوگرافی انجام شده توسط دامپزشک بین‌المللی، رحم و تخمدان‌های «ایران» سالم بوده و به امکان زادآوری او در اسارت امیدواریم.

وب‌گاه گسترش

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی از بارش‌های سیل‌آسا و طغیان رودخانه‌ها طی فردا پنجشنبه در 7 استان خبر داد. بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال ایلام و لرستان و از اواخر وقت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: به علت افزایش وزش باد و افزایش ارتفاع امواج تا 2 متر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان و مازندران طی امروز تا فردا (چهارشنبه تا پنجشنبه) در دریای خزر منع تردد قایق‌های سبک و تفریحی و منع ورود و خروج کشتی‌ها به بنادر شمال وجود دارد. همچنین همزمان از پنجشنبه تا شنبه آینده ارتفاع امواج در خلیج فارس هم تا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی صنعت آب با اشاره به احتمال وقوع سیلاب در برخی استان‌ها، گفت: سازمان هواشناسی برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی هشدار وقوع سیلاب صادر و برای 9 استان بارش‌های رگباری پیش‌بینی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور و کاهش دما 4 تا 8 درجه سانتیگراد در نیمه شمالی ایران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

قاسم‌زاده با اشاره به اینکه شدت وقوع بارش در برخی ساعات در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بالا خواهد بود، نسبت به افزایش ناگهانی دبی رودخانه‌ها و مسیل‌ها هشدار داد و از احتمال وقوع خسارت‌های جانی و مالی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیسی مشکلات ساختاری در نظام اجرایی و تمرکز بیش از حد اختیارات در پایتخت را مانع بزرگ برای حل مسائل استان‌ها خواند و با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دولت مردمی رفع همین موانع از پیش روی مدیران است، کارگروهی را مأمور بررسی تمرکززدایی و چگونگی واگذاری برخی اختیارات لازم به استانداران کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی از بارش‌های سیل‌آسا و طغیان رودخانه‌ها طی فردا پنجشنبه در 7 استان خبر داد.