دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 14 استان و افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در آب‌های کشور هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از اواخر وقت دوشنبه تا بعدازظهر چهارشنبه وزش باد شمال غربی با حداکثر سرعت 26 نات و افزایش ارتفاع امواج در مناطق ساحلی 1 تا 1.5 متر و مناطق دور از ساحل حداکثر 2 متر در دریای خزر، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان و مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی ننسبت به وفوع رگبارو رعد و برق در 14 استان وافزایش ارتفاع موج تا 2 متر در آب‌های کشور هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبارو رعد و برق در 14 استان وافزایش ارتفاع موج تا 2 متر در آب‌های کشور هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 14 استان هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت جهاد کشاورزی تفاهم نامه ای با شورای عالی طرح توسعه سواحل مکران برای توسعه بخش دیگری از سواحل مکران امضا کردند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش‌های پاییزی در برخی مناطق کشور از کاهش تا 7 درجه‌ای دما خبر داد و برای 2 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش‌های پاییزی در برخی مناطق کشور از کاهش تا 7 درجه‌ای دما خبر داد و برای 2 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن دادشکر، با بیان این مطلب به ارزیابی کلی نمایش های رسیده به جشنواره پرداخت و گفت: آنچه از مجموعه کارهایی که دیدم استنباط می‌شد این بود که از دید بسیاری از کارگردانان صرف بودن مبارک، یا شخصیت های شناخته شده نمایش خیمه شب بازی در کار، آن اثر را یک نمایش آیینی سنتی می کند. بخش عمده کارها فاقد نوآوری بودند و همان سنت ها را اجرا می کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در راستای توسعه سواحل مکران تفاهم‌نامه همکاری میان وزیر جهاد کشاورزی و دبیر شورای عالی سواحل مکران منعقد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی های آماری و پژوهشی حاکی از آن است که شاخص امنیت سرمایه‌گذاری در زمستان 1401 در کدام استان‌ها مطلوب و در کدام یک نامطلوب بوده است. وضعیت این شاخص از میان 31 استان کشور در استان‌های هرمزگان و سمنان مطلوب بوده و بدترین شرایط در استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.

وب‌گاه فرارو

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تشریح وام‌های دانشجویی گفت: دانشجویان ملزم به پرداخت 10 درصد از تسهیلات دریافتی در زمان فراغت از تحصیل هستند و مابقی بدهکاری خود را حداکثر 6 ماه پس از دانش‌آموختگی طبق اوراق بازپرداخت و در زمان مقرر پرداخت می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دما و بارش کشور طی یک ماه گذشته، از پاییز پربارش با دمایی بیش از حد نرمال خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده به‌تدریج از نیمه دوم مهرماه بارندگی‌ها افزایش می‌یابد و انتظار داریم که ابتدا سواحل شمالی کشور را در برگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دما و بارش کشور طی یک ماه گذشته، از پاییز پربارش با دمایی بیش از حد نرمال خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده به‌تدریج از نیمه دوم مهرماه بارندگی‌ها افزایش می‌یابد و انتظار داریم که ابتدا سواحل شمالی کشور را در برگیرد. رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دما و بارش کشور طی یک...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش‌های پاییزی در برخی مناطق کشور از کاهش تا 7 درجه‌ای دما خبر داد و برای 2 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها و کاهش نسبی دما تا 7 درجه سانتیگراد در بعضی نقاط خبر داد.