دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه منیبان

زلزله‌ای به قدرت 4.4 ریشتر قاضی در خراسان شمالی را لرزاند. به گزارش منیبان، زلزله‌ای به قدرت 4.4 ریشتر قاضی در خراسان شمالی را لرزاند. دقایقی قبل زلزله‌ای به قدرت 4.4 ریشتر قاضی در خراسان شمالی را لرزاند. این زلزله در 15 کیلومتری قاضی، 16 کیلومتری شوقان و 29 کیلومتری آشخانه رخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی وزش باد شدید تا خیلی شدید در نیمه‌جنوبی و غربی این استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زلزله بخش‌های از استان راسان شمالی را لرزاند.

وب‌گاه گسترش

میزان پرشدگی 16 سد مهم تامین کننده آب شرب و کشاورزی کشور از ابتدای سال آبی مهرماه 1401 تا پایان شهریور 1402 کمتر از 50 درصد بوده که نشان از مطلوب نبودن وضعیت بارشی و منابع کشور در آغاز سال آبی جدید است. سال آبی گذشته (ابتدای مهر 1401 تا پایان شهریور1402) در حالی به پایان رسید که میزان بارش‌های این سال در مقایسه با دوره بلندمدت 54 ساله با کاهش 14 درصدی همراه شده و این امر سبب شدمیزان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دقایقی قبل زلزله‌ای به قدرت 4.4 ریشتر، منطقه قاضی در خراسان شمالی را لرزاند دقایقی قبل زلزله‌ای به قدرت 4.4 ریشتر، منطقه قاضی در خراسان شمالی را لرزاند

وب‌گاه گسترش

زلزله‌ای به قدرت 4.4 ریشتر قاضی در خراسان‌شمالی را لرزاند. زلزله‌ای به قدرت 4 و 4 دهم ریشتر قاضی در خراسان شمالی را لرزاند. این زلزله در 15 کیلومتری قاضی در خراسان شمالی، 16 کیلومتری شوقان در خراسان شمالی، 29 کیلومتری آشخانه در خراسان شمالی رخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 در مقیاس ریشتر خراسان شمالی را لرزاند.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله در ساعت 15 و 55 دقیقه و 50 ثانیه رخ داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زلزله ای به بزرگی 4.4 ریشتر ساعت 15:55 منطقه قاضی را در عمق صفر کیلومتری لرزاند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفتمین سفر استانی تیم ارزیاب قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از 3 مهرماه آغاز شد و همچنان در حال اجرا است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارگردان گفت: نمایش آیینی و سنتی نیازمند توجه جدی است و جشنواره آیینی و سنتی می‌تواند بستری برای تحول و رشد این‌گونه از نمایش‌ها باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت سیزدهم با احیای پنج هزار و 700 واحد صنعتی خرد، متوسط و بزرگ راکد و نیمه تعطیل در کشور، بیش از 124 هزار کارگر بیکار شده را به رونق چرخه تولید بازگرداند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از شناسایی 3 نفر از اعضای باند سرقت خودرو در بجنورد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داود منظور در جمع خبرنگاران در بجنورد در ششم مهرماه اظهار کرد: در حال حاضر اعتبارات عمرانی 365 همت است که در نیمه اول امسال 50 همت اختصاص پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش‌بینی می‌شود برای سال آینده در اعتبارات عمرانی کشور افزایش حداقلی 20 تا 25 درصدی داشته باشیم.