دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه پنجاه و نهمین جلسه تایید صلاحیت روسای دانشگاه‌های کشور، در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در جلسه امروز کمیته، 14 رئیس دانشگاه و پژوهشگاه کشور انتخاب شدند. بر اساس رأی اعضای کمیته، امیررضا شاهانی برای ریاست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی،...

وب‌گاه گسترش

در حال‌حاضر طی دو سال و نیم اخیر به طور متوسط با اجرای قانون جدید چک، حدود 90درصد چک‌های در گردش را چک‌های جدید به خود اختصاص داده است. چک یکی از مهم‌ترین ابزار پرداختی مردم است که طی سالیان گذشته آنچنان که باید و شاید مورد وثوق قرار نمی‌گرفت و به نوعی اعتبار خود را از دست داده بود. به طوری که گزارش‌های مرکز پژوهش‌های مجلس حاکی از آن بود که این ابزار پرداختی به عنوان پنجمین مشکل بزرگ...

وب‌گاه مشرق نیوز

در حال‌حاضر طی دو سال و نیم اخیر به طور متوسط با اجرای قانون جدید چک، حدود 90درصد چک‌های در گردش را چک‌های جدید به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بشیر حاجی بیگی با اعلام این مطلب افزود: استان لرستان با بیش از 35 درصد، استان خراسان شمالی با نزدیک به 17 درصد و استان چهار محال و بختیاری با نزدیک به 13 درصد، بالاترین رشد آمار اهدای خون را در این بازه زمانی به خود اختصاص داده اند. سخنگوی سازمان انتقال خون افزود: استان سمنان نیز با ثبت نزدیک به 68 درصد اهدای مستمر از آمار کل اهدای خون، از این...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - گرچه دست خالی "قاسم باغچقی" در رشته جودو از بازی آسیایی موجب ناامیدی ورزش دوستان خراسان شمالی از کسب نشان در این رقابت ها شده بود اما "مجید وحیدبریمانلو" روز گذشته با صید نخستین نقره کوراش دوباره امید را به کاروان ورزشی این استان در هانگژو برگرداند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شیخی گفت: فراهم کردن بستر اجرای نمایش‌های آیینی در سراسر دنیا ضروری و نمایش‌های آیینی گنجینه‌های قابل ارائه در تمام دنیا است.

خبرگزاری تسنیم

بهرام سروری‌نژاد یکی از معضلات بخش رادیو تئاتر بیست و یکمین جشنواره نمایش‌های آیین سنتی را ناآشنایی شرکت‌کنندگان این بخش با ویژگی‌های نمایش رادیویی دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران، سه ماهه نخست امسال شاهد نرخ رشد 7.8 درصدی در کشور بودیم که این رشد اقتصادی بی سابقه بوده است.

وب‌گاه منیبان

‌سال های قبل، تهران قطعا در جایگاه اول ثروتمندترین استان های ایران قرار داشته است اما آیا در مورد فقیرترین استان هم داستان چنین است؟ به گزارش منیبان، در سال گذشته متوسط درآمد یک خانواده در کم‌درآمدترین استان کشور، به نصف متوسط درآمد یک خانواده در استان تهران هم نمی‌رسد. در 16 سال گذشته همواره استان تهران بالاترین درآمد سرانه خانوار را در کشور داشته، این در حالی است که در همین بازه زمانی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: برای آنکه منابع مالی زیرساخت های پروژه های نهضت ملی مسکن تامین شود بخشی از املاک و مستغلات سازمان ملی زمین و مسکن به مزایده گذاشته می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: مرکز آمار ایران بتازگی، گزارش جدیدی از شاخص قیمت مصرف کننده منتشر کرده است. بر اساس این گزارش نرخ تورم سالانه کشور در شهریور ماه 1402 برابر 46.1 درصد است. منظور از نرخ تورم سالانه، درصد تغییر میانگین اعداد شاخص قیمت در یک سال منتهی به ماه جاری، نسبت به دوره مشابه قبل از آن است؛ به عبارت دیگر نرخ تورم سالانه نشان می‌دهد که سطح قیمت یک سبد مشخص از کالا و...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: واژگونی یک دستگاه ساینا در محور بجنورد - شیروان 2 کشته بر جای گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دومین روز وبینار کنفرانس وحدت با حضور تنی چند از علمای جهان اسلام برگزار شد. در نوبت دوم این نشست محمد اوقرون استاد دانشگاه ترکیه تأکید کرد: مسأله وحدت هرگز نباید از دستور کار مسلمانان خارج شود، زیرا یک دستور دینی است و از سوی دیگر، حتی اگر این موضوع حساسیت اسلامی هم نباشد، هر فردی که در این جغرافیا زندگی می‌کند، باید عادلانه و شرافتمندانه از...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: زلزله 4.4 ریشتری عصر امروز (جمعه) شهر قاضی خسارت جانی و مالی نداشت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: مشکلات شهرستان تازه تاسیس مانه با همدلی و هم افزایی برطرف می شود و اعتبارات ویژه ای برای این شهرستان در نظر گرفته خواهد شد.