دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل هنر‌های نمایشی از تلاش برای سالانه شدن جشنواره تئاتر آیینی و سنتی و راه‌اندازی مرکز تئاتر ملی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی تامین زیر ساخت های حوزه انتخابات را حائز اهمیت دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش مجامع عمومی حزب ندای ایرانیان و حزب جمهوریت ایران اسلامی در ششمین نشست کمیسیون ماده 10 نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی تایید شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در استان خراسان شمالی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «کاظم ارجمند نیا» نویسنده و کارگردان اثر نمایشی «شراع» این رویداد را فرصت مناسبی برای گفت و گوی فرهنگ‌ها و اقوام مختلف ایران برشمرد و با اشاره به این که این اتفاق سبب احیای آیین‌ها و سنت‌ها می‌شود و پویایی هنر نمایش را به دنبال خواهد داشت، خواستار برگزاری این رویداد به صورت سالانه شد. این کارگردان راه یافته به بخش دانشجویی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا چهارشنبه بارش‌ها در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های مازندران، سمنان و شمال شرق تهران ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان‌ها و شکل‌گیری توده گرد و غبار برفراز کشور همسایه و تاثیرگذاری آن بر غرب و جنوب غرب ایران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 13 استان از تداوم بارش‌ها در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های مازندران، سمنان و شمال شرق تهران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

به گزارش سازمان هواشناسی فردا چهارشنبه بارش ها در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های مازندران، سمنان و شمال شرق تهران ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و بخش‌هایی از شمال غرب کشور بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشینه بارش‌های امروز برای استان‌های گلستان، شرق مازندران، شمال سمنان و ارتفاعات البرز شرقی خواهد بود. فردا چهارشنبه بارش‌ها در استان‌های گلستان،...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 13 استان طی امروز و فردا از بارش‌های سیل‌آسا در برخی مناطق و احتمال آب‌گرفتگی و سیلاب ناگهانی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق گزارش سازمان هواشناسی امروز در اغلب نقاط کشور بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 14 استان و افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در آب‌های کشور هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس صمت شیروان از راه‌اندازی واحد صنعتی فروآلیاژ در محل شهرک صنعتی شیروان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این واحد صنعتی 400 نفر به طور مستقیم شاغل خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 14 استان و افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در آب‌های کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور 2 هشدار زرد از احتمال جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر و غرق شدن شناگران و شناورها در دریا خبر داد.