جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا تابستانی در 7 استان از جمله تهران از افزایش دمای اهواز به 50 درجه طی امروز خبر داد.

وب‌گاه گسترش

توافقنامه بین علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش، رضا جعفری، مدیرعامل بیمه دانا، و سعید صحت، رئیس هیئت مدیره بیمه معلم، به امضا رسید. با امضای این توافقنامه، امکان ارائه خدمات بیمه‌ای بیمه‌های دانا و معلم به حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از فرهنگیان و بیش از 15 میلیون نفر دانش‌آموز تحت پوشش این شرکت‌ها به مدت 15 ماه فراهم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شدت بارش امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، نیمه غربی سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی واقع در استانهای البرز، تهران و سمنان است. رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد. صادق ضیاییان افزود: امروز (2 تیر) در استان‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خدمت‌رسانی بیمه‌های دانا و معلم به حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از معلمان و فرهنگیان به امضا رسید خدمت‌رسانی بیمه‌های دانا و معلم به حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از معلمان و فرهنگیان به امضا رسید به گزارش عرشه آنلاین، تفاهم‌نامه سبد بیمه‌ای آموزش وپرورش با شرکت‌های بیمه دانا و معلم انعقاد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نوری قزلجه گفت: به نظر من قالیباف در مناظره، استرس دارد که نکند مانند مناظرات قبلی مسائل شخصی افراد مطرح شود، بنابراین با افراد به صورت تعاملی برخورد می‌کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 11 و 13 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 50 و 49 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا تابستانی در 7 استان از جمله تهران از افزایش دمای اهواز به 50 درجه طی امروز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک در نقاط مختلف کشور، کاهش دما در سواحل خزر و مواج بودن دریا در شمال و جنوب خبر داد.

وب‌گاه تابناک

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای یک گروه 29 نفره شیطان پرستی در شیروان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز بارش شدید باران سبب آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیلاب در برخی نقاط استان شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفر‌ها بویژه بین شهری، عدم اتراق و برپا کردن چادر‌های مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط ایجاد گردوخاک، هشدار نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی طی امروز تا یکشنبه آینده در 8 استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روزی است فیلمی از خانه‌ای در اطراف کاشان وایرال شده که نشان می‌دهد سیل با حجم بالا وارد خانه‌ای شده که همسایه‌ها با دشواری سعی می‌کنند خانه را از سیل خالی کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ صفحات منتشر کننده این فیلم نوشته‌اند: صاحبخانه ساکن تهران است و از آنجائیکه منزل مسکونی خالی از سکنه بوده و ورود بارش های اخیر در خانه باعث جمع شدن مقدار زیاد آب باران شده، همسایگان تلاش می کنند با...