جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا 4 تیر سامانه بارشی جدید از شمال غربی کشور وارد شده و نیمه غربی را بارانی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار چالوس گفت: پیکر سومین مفقودی ناشی از سیل 24 خرداد در جاده چالوس توسط امدادگران هلال احمر چالوس پیدا شد. فرماندار چالوس گفت: پیکر سومین مفقودی ناشی از سیل 24 خرداد در جاده چالوس توسط امدادگران هلال احمر چالوس پیدا شد. به گزارش عرشه آنلاین، محمد شریفی فرماندار چالوس اظهار داشت: امدادگران هلال احمر ساعت 16 امروز یکشنبه پیکر بانوی 46 ساله مفقود شده در سیل جاده چالوس را با گذشت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سرایدار یک مجتمع مسکونی که با سوءاستفاده از اعتماد صاحب یکی از واحدهای مسکونی اقدام به سرقت از این خانه کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سال 1307 تشکیل شده و بیش از 90 سال است که در زمینه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی کشور فعالیت دارد. این شرکت با داشتن بیش از 5 هزار و 56 نفر نیروی انسانی دائمی و حدود 10 هزار نفر نیروی انسانی غیررسمی و بهره‌گیری از تأسیسات خود در 37 منطقه و 230 ناحیه کشور، 4 هزار و 450 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، 2 هزار...

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه 11 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 50 و 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در مناطقی از نوار شمالی کشور در بعضی ساعات افزایش ابر رگبار، رعدوبرق پراکنده و وزش باد روی می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 11 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 50 و 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در مناطقی از نوار شمالی کشور در بعضی ساعات افزایش ابر رگبار، رعدوبرق پراکنده و وزش باد روی می‌دهد. در شمال آذربایجان غربی و خراسان رضوی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود. دوشنبه با گذر موج تراز میانی از غرب کشور در مناطقی از شمال غرب، نیمه غربی سواحل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار رودبار از مفقود شدن 3 نوجوان برارودی در سیلاب شامگاه گذشته خبر داد و گفت: جسد یکی از مفقودین پیدا شده و تلاش‌ها برای یافتن دو جسد دیگر ادامه دارد. فرماندار رودبار از مفقود شدن 3 نوجوان برارودی در سیلاب شامگاه گذشته خبر داد و گفت: جسد یکی از مفقودین پیدا شده و تلاش‌ها برای یافتن دو جسد دیگر ادامه دارد. به گزارش عرشه آنلاین، طهمورث عموپور با اشاره وقوع سیلاب در بخش خورگام و مفقود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحات مهمی درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان داد. مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحات مهمی درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: حق بیمه 560 هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: حق بیمه 560 هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد متقاضی پرداخت می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی بارش باران سیلی در روستای خرتوت در خراسان شمالی جاری شد.