جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر عامل هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: هلال احمر استان در پی بارندگی های شدید و سیلاب شب گذشته به 127 نفر از متاثرین سیل در چهار شهر امدادرسانی کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی، از احتمال بارش‌های شدید رگباری، رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی استان‌ها از جمله تهران، البرز، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان شمالی و رضوی و سیستان و بلوچستان طی روزهای جمعه تا سه‌شنبه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

روز (دوشنبه، چهارم تیرماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای شرق خراسان شمالی، اردبیل و استان هایی مانند تهران، البرز، مازندران، نیمه شرقی آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی خبر داد و گفت: رگبار شدید منجر به جاری شدن روان آب‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای شرق خراسان شمالی، اردبیل و استان هایی مانند تهران، البرز، مازندران، نیمه شرقی آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی خبر داد و گفت: رگبار شدید منجر به جاری شدن روان آب‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ فریبا گودرزی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای روز جمعه اول تیرماه اظهار کرد: برای چند روز آینده در نوار شمالی...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی برای خراسان شمالی، اردبیل، تهران، البرز، مازندران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی هشدار نارنجی صادر کرده است.

وب‌گاه فرارو

«تا اواخر هفته آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی، نواحی مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز و روز دوشنبه در غرب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود. در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: پنج روز آینده (2 تا 6 تیر) در نوار شمالی کشور شاهد رگبار پراکنده و وزش باد خواهیم بود. همچنین نوسان نسبی دما در این مناطق اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده، وزش‌باد و نوسان نسبی دما در نوار شمالی کشور طی پنج روز آینده خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی در پی وقوع بارش رگباری باران، تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گردوخاک برای 7 استان کشور در روز جمعه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 7 استان از جمله تهران اعلام کرد: اثر مخاطره رگبار باران طغیان رودخانه‌ها، سیلاب و خسارت به کشاورزان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی درباره احتمال وقوع بارش رگباری باران، تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گردوخاک در 7 استان کشور هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: واژگونی کامیون در محور بجنورد به شیروان یک کشته و سه مصدوم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باران شدید باعث به وجود آمدن سیلی شدید در خراسان شمالی شده‌اند. باران شدید باعث به وجود آمدن سیلی شدید در خراسان شمالی شده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین؛ بارش شدید باران در تعدادی از روستا‌های شهرستان راز و جرگلان و مانه و سملقان موجب جاری شدن سیلاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مانده انتظامی شاهرود از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی عمدی انبار بیمارستان خاتم الانبیا این شهرستان خبر داد.