جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار علت عدم واریز سود سهام عدالت مرحله سوم را خلف وعده شرکت ها اعلام کرد و گفت: به محض این که سود‌ها دریافت شود زمان واریز آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است و تنها در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات مرکزی البرز رشد ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 9 و 10 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 50 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از رگبار و رعدوبرق، در بعضی ساعات وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، اصفهان، ارتفاعات استان‌های گیلان، البرز، تهران، شمال غرب سمنان و شرق کردستان رگبار، رعدوبرق در بعضی ساعات وزش باد شدید...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی خسارت به کشاورزان به‌دلیل ناپایداری‌های شدید، از رگبار باران و رعدوبرق طی امروز تا شنبه آینده در15 استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی خسارت به کشاورزان به‌دلیل ناپایداری‌های شدید، از رگبار باران و رعدوبرق طی امروز تا شنبه آینده در 15 استان خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حمام استاد در روستای استاد، از توابع شهرستان فاروج، و در استان خراسان شمالی قرار دارد و قدمت آن را مربوط به دوران صفوی تخمین می زنند. این حمام را در دل زمین ساخته اند و این موضوع است که آن را دارای اهمیت می کند. معماری خاص آن باعث شده است.

وب‌گاه فرارو

براساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری، طی روز‌های مذکور تنها ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در مازندران، شرق تهران و غرب سمنان و در استان‌های اردبیل و شمال آذربایجان شرقی افزایش ابر رگبار و رعد و برق پراکنده وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عید قربان بزرگترین عید مرزنشینان ترکمن خراسان شمالی محسوب می شود و حتی گذر زمان و زندگی در عصر ماشینی هم نتوانسته خدشه زیادی بر رسم و رسوم مردم این خطه از شمال استان خراسان شمالی ایجاد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: توله یوز مصدوم پل ابریشم زنده گیری شد و خبری از مادر توله نیست.

وب‌گاه تابناک

مدیر کل محیط زیست خراسان شمالی از زنده گیری یوزپلنگ نابالغ در منطقه یوزکنام ابریشم خبر داد.

وب‌گاه فرارو

«بر اساس داده‌های موجود استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد بیش از 30 درصد بارش بلند مدت خود را در سال آبی جاری تاکنون یعنی از مهر تا 26 خرداد 1403 کسب کرده‌اند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سحر تاج بخش مسلمان رئیس سازمان هواشناسی کشور، گفت: بر اساس داده‌های موجود استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد بیش از 30% بارش بلند مدت خود را در سال آبی جاری تا کنون (از مهر تا 26 خرداد 1403) کسب کردند و در استان‌های اردبیل، اصفهان، ایلام، خراسان شمالی، خوزستان، قم، کردستان، کرمانشاه، گلستان و مازندران هم بین دو تا 29% بیش از نرمال...

خبرگزاری خبرنگاران جوان