جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان هواشناسی گفت: تا امروز کمتر از یک میلیمتر نسبت به بارش‌های بلندمدت کمبود داریم و بعد از 4 سال کم بارشی، میانگین بارش کشور به نرمال بلند مدت رسید.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، وضعیت جوی چند روز آینده کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی اظهار داشت: از لحظه وقوع سیل و آبگرفتگی از 24 تا 28 خرداد ماه 1403، در 6 استان متأثر آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان و مازندران طی 47 مورد عملیات امداد و نجات نجاتگران هلال احمر به 288 نفر امدادرسانی‌کردند. وی افزود: نجاتگران هلال احمر در این مدت 52 نفر را به مناطق امن منتقل، آب 37 باب منزل مسکونی را تخلیه، و 3 نفر اسکان...

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی، گفت: زیستگاه اوزوم و بهار از زیستگاه‌های خوب قوچ و میش اوریال و پلنگ ایرانی در استان خراسان شمالی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی در هشدار سطح نارنجی با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی، از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی، در برخی نقاط گردو خاک و در نقاط مستعد تگرگ طی امروز (دوشنبه، 28 خردادماه) خبر داد و اعلام کرد امروز در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات استان‌های مازندران، زنجان، البرز، شمال...

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان وزارت بهداشت با اشاره به بروز 370 هزار مورد حیوان گزیدگی در کشور طی سال گذشته گفت: از ابتدای سال جاری پنج نفر به دلیل ابتلا به بیماری هاری جان خود را از دست داده‌اند که دو نفر کودک بودند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در شمال غرب، دامنه‌های البرز واقع در استان‌های سمنان، تهران، البرز، دامنه‌های شرقی زاگرس در استان‌های کردستان،‌همدان، مرکزی، قم، اصفهان، و استان‌های یزد، شمال فارس، کرمان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کارگروه کنترل بازار املاک و مستغلات با اعلام اینکه 16 هزار و 500 بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در کشور وجود دارد، اعلام کرد: بنگاه‌های املاک غیرمجاز با مراجعه به سامانه ملی مجوزها می‌توانند در کمتر از 2 هفته مجوز دریافت کنند.

خبرگزاری تسنیم

روسای ستادهای انتخاباتی استانی قاضی‌زاده هاشمی مشخص شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنگاه‌های معاملات املاک غیرمجاز با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوزها می‌توانند حداکثر در دو هفته مجوز کسب را دریافت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کارگروه کنترل بازار املاک و مستغلات با اعلام اینکه 16 هزار و 500 بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در کشور وجود دارد، اعلام کرد: بنگاه‌های املاک غیرمجاز با مراجعه به سامانه ملی مجوزها می‌توانند در کمتر از 2 هفته مجوز دریافت کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر رگبار باران و وزش شدید باد از آماده‌باش امدادگران در 16 استان برای روزهای 26، 27 و 28 خردادماه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق همچنین احتمال وقوع سیلاب در 17 استان هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر رگبار باران و وزش شدید باد از آماده‌باش امدادگران در 16 استان برای روزهای 26، 27 و 28 خردادماه خبر داد.