یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از انسداد ساعتی محور هراز تا اواخر هفته خبر داد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و آزادراه پردیس - تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از انسداد محور هراز طی امروز تا چهارشنبه هفته جاری و ترافیک سنگین آزادراه کرج - قزوین و محور شهریار - تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شهرهای کشور به‌ویژه در شهر تهران، مشکل اساسی این است که صدور جواز و پروانه ساختمان بسیار زمان‌براست و سازنده مسکن باید ماه‌ها منتظر بماند، دوندگی کند و از هفت‌خوان رستم عبور کند تا بتواند پروانه دریافت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی ها از فرآیند صدور مجوز ساختمانی در مناطق 22 گانه شهرداری تهران نشان می‌دهد: در حال حاضر سرمایه‌گذاران ساختمانی برای اخذ مجوز به عنوان مرحله نخست پروسه ساخت وساز نیازمند پیمودن 38 پله سخت و زمان‌برهستند. بخشی از این پله ها به صورت درون بخشی و از سوی شهرداری پیگیری می‌شود و بخش دیگری از آن به شکل مراجعه فیزیکی از سوی سازنده طی خواهد شد. در این میان به گفته سازندگان استان ها این...

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان و بدون مداخله جوی در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: در تمام محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان گزارش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صمد حیدری در جمع خبرنگاران لرستان با بیان اینکه براساس تبصره ماده 638 قانون تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده بی‌حجابی زنان جرم بوده و دارای مجازات است، اظهار داشت: مجازات اشخاصی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمر به معروف و ناهی از منکر نمایند قابل تخفیف و تعلیق نیست و صدور حکم مجازات قابل تعویق نمی‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون دادستان خرم آباد با تاکید برضرورت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ضرورت پیشگیری از بدحجابی بر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در چالوس و هراز و آزادراه قزوین - کرج خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در چالوس و هراز و آزادراه قزوین - کرج خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال‌حاضر ترافیک در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود نیمه سنگین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرانجام پس از واکنش های فراوان به مصوبه مولد سازی، ظهر امروز وزیر اقتصاد از راه اندازی سامانه هیات مولد سازی برای شفاف شدن تصمیمات این هیات خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرانجام پس از واکنش های فراوان به مصوبه مولد سازی، ظهر امروز وزیر اقتصاد از راه اندازی سامانه هیات مولد سازی برای شفاف شدن تصمیمات این هیات خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: دستگاه قضایی با ترویج بی حجابی مقابله کند / باید حجاب در نظام اسلامی برقرار باشد / قلم‌پراکنی‌های معاندانه عده‌ای در فضای مجازی شکست خورده / 21 میلیون نفر در راهپیمایی22 بهمن شرکت کردند