یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور را در ساعت 9 صبح امروز بدین شرح اعلام کرد: آخرین وضعیت محور‌های شمالی: - ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) حدفاصل شهرستانک تا سه راهی دیزین - تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) آخرین وضعیت ترافیکی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های 20 استان کشور خبر داد و توصیه کرد مردم از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر رفت و برگشت و ترافیک روان در محور هراز، فیرروزکوه و آزاد راه تهران شمال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های 20 استان کشور خبر داد و توصیه کرد مردم از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای عملیاتی شدن سه سد «معشوره»، «چول هول» و «بن لار» در این شهرستان و در لرستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بازگشایی آزادراه تهران - شمال و ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا روشنی درباره وضعیت تردد در محور‌های برون‌شهری شمالی گفت: در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است و این محور‌ها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند. وی در تشریح آخرین وضعیت محدودیت تردد با تغییر مسیر در محور‌های شریانی بیان داشت: محور قدیم خرم آباد -...

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد در محورهای شمالی روان بوده و این مسیرها فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترددر محورهای شمالی روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد‌های برون شهری نسبت به روز گذشته 9.7 کاهش داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با انتقاد از بی‌توجهی مدیران استان در خصوص وضعیت این تیم، از ناامیدی خود طی مسیری که دنبال کرده‌اند خبر داده است.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی همراه با بارش برف و باران خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی خیبر خرم آباد می گوید در این استان اراده ای برای بالا آمدن تیم وجود ندارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان 110 دانشگاه کشور به رئیس جمهور جهت کمک به مردم زلزله زده سوریه و ترکیه نامه نوشتند. متن این نامه به شرح ذیل است: جناب آقای سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ضمن اهدای سلام، درگذشت جمعی از مردم کشور‌های سوریه و ترکیه، در پی وقوع حادثه غمبار و مهیب زلزله که موجب تألم و تأسف ملت ایران گردید را تسلیت عرض می‌نماییم. ملت...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 21 استان کشور خبر داد و گفت: در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.