یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: در پی انتشار کلیپی مربوط به تعقیب و گریز گشت انتظامی با خودرو سواری در محور خرم آباد - اندیمشک در شبکه‌های اجتماعی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - پایگاه خبری پلیس لرستان اعلام کرد سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان دستور برخورد انضباطی با ماموران خاطی محور آزادراه خرم آباد - پل زال را صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طبق آخرین وضعیت راه‌های کشور،2 محور اصلی و 3 محور فرعی مسدود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی انتشار کلیپی مربوط به تعقیب و گریز گشت انتظامی باخودرو سواری در محور خرم آباد - اندیمشک در شبکه های اجتماعی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار بازرسی استان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: در پی انتشار کلیپی مربوط به تعقیب و گریز گشت انتظامی با خودرو سواری در محور خرم آباد - اندیمشک در شبکه‌های اجتماعی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار بازرسی استان قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

در پی انتشار کلیپی مربوط به تعقیب و گریز گشت انتظامی باخودرو سواری در محور خرم آباد - اندیمشک در شبکه های اجتماعی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار بازرسی استان قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فراجا با مامور پلیس خاطی در محور خرم آباد - اندیمشک برخورد انضباطی شد.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فراجا با مامور پلیس خاطی برخورد انضباطی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پنجمین جلسه شورای اقتصاد در سال 1401 بعدازظهر امروز (یکشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار و مصوبات و طرح‌های مربوط به وزارت نفت تصمیم گیری و اصلاح شد. در این جلسه که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، اقتصاد، نفت، نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان دستگاه‌های مربوطه...

خبرگزاری تسنیم

طرح تولید قوای محرکه کم مصرف در خودروهای داخلی با هدف 500 هزار دستگاه طی پنج سال در راستای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور با میزان صرفه جویی بیش از دو لیتر در 100 کیلومتر در پنجمین جلسه شورای اقتصاد به تصویب رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس بازرسی فرماندهی انتطامی استان کرمانشاه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص کلیپ منتشر شده مربوط به مامور کرمانشاهی اعلام کرد: مامور مذکور به دایره بازرسی فراخوانده شد و پس از بررسی دقیق ماوقع، ضمن دادن تذکرات لازم، مورد توجیه آموزشی قرار گرفته است. سرهنگ نورایی در خاتمه از حساسیت و توجه فرهنگی شهروندان محترم جامعه تقدیر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طرح تولید قوای محرکه کم مصرف در خودرو‌های داخلی با هدف 500 هزار دستگاه طی پنج سال در پنجمین جلسه شورای اقتصاد به تصویب رسید.

خبرگزاری مهر

پنجمین جلسه شورای اقتصاد در سال 1401 بعدازظهر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و مصوبات و طرح های مربوط به وزارت نفت تصمیم گیری و اصلاح شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 20 استان و مسدود شدن 15 جاده به ویژه 2 محور مواصلاتی منتهی به شمال کشور خبر داد.