یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه فرارو

سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: همه اقشار در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند ولی نقش فرهنگیان و به ویژه دانش‌آموزان در آن دوران بسیار پررنگ و چشمگیر بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید ستار صید ملی‌پوش المپیکی استقامت کشور مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور حکم قطعی و محکومیت 4 نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت بلیط‌های امروز تهران به استانبول و آنکارا با افزایشی قابل توجه به حداقل 9.5 میلیون تومان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار اعزام هیات ویژه ای به قم برای بررسی و یافتن عدله مسمومیت سریالی دانش آموزان در قم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: از ابتدای سال آینده خودروهای تولیدی خود را از طریق بورس کالا و براساس ضوابط مربوطه عرضه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عاملان حمله ناموفق در اصفهان بی شک پشیمان خواهند شد تاکید کرد که دشمن معنای مقابله به مثل را به خوبی خواهد فهمید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رئیس جمهوری ترکیه گفت: شمار قربانیان زلزله قهرمان‌ماراش به 3419 تن و تعداد مصدومان به 20 هزار و 534 تن افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رنکینگ جدید برترین آزادکاران جهان پس از برگزاری مرحله نخست رقابت‌های رنکینگ در زاگرب کرواسی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رحیم زارع گفت: کمیسیون تلفیق تصویب کرد که کلیه واحدهای آموزشی مدارس دولتی وزارت آموزش و پرورش در صورت رعایت الگوی مصرف از پرداخت هزینه‌های برق، گاز و آب معاف هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق در تشریح مصوبات این کمیسیون از افزایش 20 درصدی عوارض خروج از کشور خبر داد و گفت: شرکت‌های خودروساز داخلی نیز موظف شدند از ابتدای سال آینده خودروهایشان را از طریق بورس کالا عرضه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از مرگ پسربچه 7 ساله‌ای هنگام بازی کردن با برادر 10 ساله‌اش خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

چادرملو اردکان در نمایشی جالب توجه طی هفته‌های اخیر به شش برد پیاپی دست یافته تا از این حیث آماری ویژه به خود اختصاص دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارتباطات با اشاره به امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت از طریق پلت‌فرم‌های داخلی با هموطنان خارج از کشور، گفت: توسعه زیرساخت ارتباطی کشور مبتنی بر فیبرنوری در کشور از سال گذشته شروع شده است و تاکنون بیش از 2.5 میلیون پوشش ایجاد شده که تا پایان دولت سیزدهم 20 میلیون پوشش ایجاد می شود.