یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقام آمریکایی خبر داد: ما مکرر گفته‌ایم که به نظر ما، راه بهتر این است که با گفت‌وگوهای مستقیم این کار را تدبیر کنیم اما ایران همچنان رویگردان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر هوایی از وضعیت تخریب ساختمان‌ها در ترکیه؛ پس از زلزله را در ادامه ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجموعه داده‌های اطلاعاتی یک واقعیت عریان را برای کشورهایی که به نوعی با این پدیده طبیعی دست به گریبانند، یادآور می‌شود و آن اینکه زلزله از آنچه که فکر می‌کنیم به ما نزدیک‌تر است. مدیران ایرانی هم باید بدانند این خطری است که امکان وقوع آن، هر لحظه ممکن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارتباطات سؤال خبرنگار در خصوص اقدامات وزارت ارتباطات برای رفع کندی اینترنت و همچنین رفع فیلتر پلتفرم های خارجی را بدون پاسخ گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شامگاه پنجشنبه 14 آذرماه سال 98، دو مرد مسلح در حالی که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند در خیابان مشیریه از خودروی پژویی پیاده شده و قهوه‌خانه را به رگبار بستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رییس باشگاه اتحاد کلباء بار دیگر به حمایت از فرهاد مجیدی پرداخت و از نتایج تیم با این سرمربی ایرانی ابراز رضایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک وبگاه آمریکایی گزارش کرد که دولت بایدن یکسری معافیت‌های تحریمی را برای ادامه همکاری هسته‌ای ایران و روسیه در سایت‌های غنی‌سازی ایران تمدید کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خیابان طالقانی که پیش از انقلاب به نام تخت‌جمشید شناخته می‌شد قرار بود با جمع شدن ساختمان‌های مهم اداری و تجاری منتسب به دربار پهلوی به وال‌استریت ایران (نماد بازارهای مالی آمریکا و الگویی جهانی) تبدیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوان 18 ساله‌ای که دسته کلیدش روی سیم برق افتاده بود، جانش را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان بخشی از حقوق خود را برای کمک به زلزله‌زدگان خوی اختصاص دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مبلغ پرداختی بابت عیدی و پاداش به کارگران کارگاه‌های فصلی مشمول قانون کار و همچنین کارگران سایر کارگاه‌های مشمول که کمتر از یک سال در کارگاه کار کردند، باید بر ماخذ 60 روز و به نسبت ایام کارکرد در سال محاسبه شود. ضمناً مزد مورد عمل در محاسبه وجوه عیدی و پاداش پایان سال به کارگران کار مزدی عبارت از متوسط کارمزد دریافتی آنان بر حسب مدت ایام کارکرد در سال است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از مصوبه کمیسیون تلفیق برای عرضه تمامی خودروها در بورس کالا خبر داد و گفت: تصمیم گیری عرضه خودرو در بورس کالا از شورای رقابت اخذ می‌شود و به بورس کالا سپرده خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد که سد آتاتورک در جنوب شرقی ترکیه پس از دو زمین لرزه ویرانگر 7.5 و 7.8 ریشتر در وضعیت بحرانی قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مدیر وزارت جهاد کشاورزی: گفت سبزی خوردن در باغچه بکارید تا زمین ها را زیر کشت محصولات اساسی ببریم

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: در برخی موارد هم شاهد حضور افراد با لباس غیرمتعارف همچون شلوارهای نامناسب در جلسه گزینش بودیم یا اینکه در تحقیقات اثبات شده است فرد از سیگار، قلیان و مواد مخدر استفاده می‌کند و حتی موردی وجود داشت که وقتی فرد برای آزمایش رفت، اعتیاد به ماری جوانای او تأیید شد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

لباس عجیب و محجبه خواننده مشهور در مراسم گرمی سوژه شد!