یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل ایران ایر گفت: در حال حاضر خلبان در پرواز است و منتظر هستیم ببینیم چه شرایطی وجود داشته که باعث ایجاد محدودیت و اضافه وزن د ر هواپیمای آی تی آر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: خلبان پرواز صبح امروز مسیر تهران - خرم آباد شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ادعای اینکه هواپیما سنگین شده است دو مسافر این پرواز را پیاده کرده است.

خبرگزاری مهر

تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز قرار بود پروازی در ساعت 6 و 35 دقیقه فرودگاه مهرآباد را به مقصد خرم آباد ترک کند که این پرواز حدود 2 ساعت تأخیر داشت.

خبرگزاری مهر

صبح امروز در پرواز تهران به خرم آباد اتفاقی نادر افتاده و خلبان برای داشتن پروازی ایمن اقدام به پیاده کردن دو مسافر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش برف و باران در کشور ادامه دارد و به‌دنبال آن طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در آزادراه تهران - کرج - قزوین و در محور تهران - شهریار، ترافیک سنگین است.

وب‌گاه ورزش سه

محمود فکری، سرمربی سابق استقلال، به حواشی پیرامون این تیم و شایعاتی که پیرامون کم کاری برخی بازیکنان وجود دارد، واکنش نشان دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 11 استان کشور خبر داد و با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی اعلام کرد که 21 محور نیز مسدود است.

خبرگزاری مهر

بارش برف و باران در استان‌های مختلف کشور فعالیت مدارس برخی شهرها در نوبت‌های صبح و عصر را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات تعطیل شدند.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از بارش برف و باران در جاده‌های 11 استان و لزوم تردد با زنجیر چرخ در معابر کوهستانی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در معابر ورودی کلانشهرها و خصوصاً شهر تهران بار ترافیک صبحگاهی به نسبت روز گذشته افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی اعلام کرد که 21 محور نیز مسدود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 11 استان کشور خبر داد و با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی اعلام کرد که 21 محور نیز مسدود است.