یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ضمن تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور از بارش برف محورهای دو استان خبر و گفت که 13 جاده نیز مسدود است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در جاده چالوس و محور هراز و بارش برف در جاده‌های 2 استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز مدیریت راه‌های کشور در جدیدترین گزارش از وضعیت راه‌ها در صبح روز جمعه از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان حاضر جاده‌های استان‌های آذربایجان غربی و قزوین دارای بارش برف است و در استان خوزستان نیز محور‌های مواصلاتی دارای مه گرفتگی غلیظ هستند. همچنین تردد وسایل نقلیه در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان بوده و محور هراز دارای مه گرفتگی...

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از یک طرفه شدن جاده چالوس و محور هراز طی امروز خبر داد.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار 150 کیلوگرمی امروز پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران: با توجه به این مسئله، خلبان با محاسبه شرایط ایمنی در چارچوب های ایمنی و با توجه به شرایط جوی در آن لحظه، مجبور بوده محدودیت وزنی (پیاده کردن 2 مسافر) را اعمال کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی هواپیمایی ایران ایر گفت: تغییرات جوی در فرودگاه خرم آباد در زمان پرواز منجر به آن شد تا خلبان با هدف بهبود ایمنی و عملکرد هواپیما مجبور به کاهش وزن پرواز شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی ایران ایر گفت: به دلیل محدودیت های هواپیمای آی تی آر در شرایط جوی و براساس محاسبات کامپیوتری خلبان مجبور به پیاده کردن دو تن از مسافران می شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره تاخیر پرواز تهران خرم‌آباد و پیاده کردن 2 مسافر این پرواز با دستور خلبان توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی ایران ایر گفت: به دلیل محدودیت های هواپیمای آی تی آر در شرایط جوی و براساس محاسبات کامپیوتری خلبان مجبور به پیاده کردن دو تن از مسافران می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر روابط عمومی هواپیمایی ایران ایر گفت: خلبان پرواز مسیر تهران - خرم آباد به دلیل تغییرات‌جوی فرودگاه مقصد و بهبود عملکرد پروازی مجبور به کاهش وزن هواپیما و پیاده کردن 2 مسافر قبل از پرواز از باند فرودگاه مهرآباد شد.

وب‌گاه فرارو

برخی مسافران این هواپیمای‌ای تی آر گفته‌اند بیش از ده صندلی این پرواز خالی بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مسافران این پرواز می‌گوید: پس از دو ساعت معطلی در داخل هواپیما و گلایه از بابت تأخیر پیش‌آمده، مهمانداران اعلام کردند که به گفته خلبان، وزن هواپیما سنگین‌تر از حد مجاز است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی پرواز تهران - خرم آباد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار بود ساعت 6:30 دقیقه صبح امروز انجام شود که خلبان در دو مرحله به دلیل سنگینی هواپیما و بدی آب و هوا از انجام این پرواز خودداری کرد.