شنبه 14 مهر 1403

خرید آپارتمان فقط با 100 الی 200 میلیون تومان در استان تهران

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
خرید آپارتمان فقط با 100 الی 200 میلیون تومان در استان تهران

اگر به دنبال خرید آپارتمان در حومه شهر تهران هستید و رویای خانه دار شدن در سر می‌پرورانید میتوانید با هزینه‌ای بسیار کم در شهر اندیشه آپارتمان خریداری کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به دنبال خرید آپارتمان در حومه شهر تهران هستید و رویای خانه دار شدن در سر می پرورانید میتوانید با هزینه ای بسیار کم در شهر اندیشه آپارتمان خریداری کنید و با شرایط بسیار آسان و مناسب خانه دار شوید. با ما همراه شوید تا شما را برای خانه دار شدن با کمترین نقدینگی در حومه شهر تهران راهنمایی کنیم.

شرایط پرداخت خرید آپارتمان در اندیشه

املاک کیان بزرگترین دفتر املاک در غرب تهران و منطقه شهر اندیشه میباشد که با این طرح فروش آپارتمان خیلی از ساکنین اندیشه ای را صاحب خانه کرده است. در ابتدا مبلغ 100 میلیون تومان به صورت نقدی پرداخت به مالک آپارتمان پرداخت شود و مابقی قیمت آپارتمان نیز با شرایط وام خانه اولی، وام ازدواج و یا وام مسکن از نوع دیگری به همراه رهن پرداخت خواهد شد.

به این صورت که بعد از پرداخت 100 میلیون تومان باید خریدار به بانک مراجعه کند تا برای وام مسکن مورد نظر ثبت نام کند. وام به مبلغ 100 میلیون تومان که گرفته شد به حساب مالک آپارتمان واریز میشود و حالا اگر خریدار خواست در خانه ساکن شود باید 45 میلیون تومان دیگر پرداخت کند ولی اگر قصد سکونت در آپارتمان را نداشت میتواند خانه را به رهن بگذارد تا با پرداخت مبلغ رهن تمام مبلغ خرید آپارتمان پرداخت شود و در رهن آپارتمان میتوانید روی کمک املاک کیان نیز حساب باز کنید تا ملک شما به راحتی و صرف کمترین زمان به رهن برسد.

متراژ و موقعیت مکانی آپارتمان ها در اندیشه

خرید و فروش آپارتمان در اندیشه سالهاست که رونق بسیاری دارد که دلیل آن هم نزدیکی به تهران و کرج و امکانات رفاهی و اجتماعی مناسب در منطقه میباشد. ولی شما با مبلغی که در این طرح به آن پرداختیم میتوانید در فاز یک اندیشه آپارتمان بخرید و صاحب خانه شوید. فاز یک اندیشه قدیمی ترین فاز اندیشه میباشد که ساخت و ساز در آن به قبل از انقلاب اسلامی در ایران بر میگردد و امروزه با ساخت آپارتمان های نوساز و جایگزینی آن ها به جای آپارتمان ها و ساختمان های قدیمی تر یکی از بهترین نقاط در اندیشه برای سکونت میباشد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که تفکیک مناسب ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری از نقاط قوت فاز یک اندیشه برای سکونت میباشد

متراژ آپارتمان های فوق از 40 الی 60 متری شروع میشود و تا متراژ های بالاتر نیز موجود میباشد که کاملا مناسب زوج های جوانی است که قصد دارند در ابتدای زندگی صاحب خانه شوند و به دنبال آپارتمان های نقلی با قیمت و امکانات مناسب میگردند چون این آپارتمان ها نیز نوساز هستند و با امکانات و استاندارد روز ساخته شده اند و کاملا شخصی ساز هستند.

سند زدن و تحویل ملک با وام مسکن طی کمتر از یک ماه

در گذشته این معامله با وام های 60 میلیون تومانی مسکن انجام میشد ولی هم اکنون با افزایش سطح تسهیلات مسکن به مبلغ 100 میلیون تومان وام افزایش یافته و کمی معامله را آسان تر میکند که مبلغ بیشتری را در نوبت دوم به صاحب ملک تحویل خواهید داد و باعث رضایت حال بیشتر در طرفین این معامله ملکی خواهد شد تا هم زودتر صاحب ملک شوید و فروشنده هم سریع تر به پول ملک خود برسد.

با شرایطی که برای خرید آپارتمان با کمترین نقدینگی در شهر اندیشه توضیح دادیم تحویل آپارتمان و سند زدن ملک هم کمتر از یک ماه زمان بر خواهد بود که با پرداخت صد میلیون تومان در ابتدا با مراجعه به بانک و گذراندن مراحل ثبت نام برای وام مسکن با اوراق طی مدت بیست روز الی یک ماه مبلغ 100 میلیون تومان وام به حساب مالک آپارتمان واریز خواهد شد که با واریز این مبلغ آپارتمان به نام خریدار سند زده میشود و ملک تحویل داده خواهد شد.

حال فقط موضوع این است که آیا خریدار قصد سکونت در این آپارتمان را دارد یا خیر؟ اگر خریدار قصد سکونت در آپارتمان را داشته باشد که میتواند با پرداخت 45 میلیون تومان مابقی قیمت آپارتمان در آن سکونت داشته باشد وگرنه به کمک املاک کیان که رهن ملک را برای کمک به خریدار به عهده خواهد گرفت ملک را به مستاجر دیگری رهن خواهد داد و با مبلغ رهن تهیه شده باز هم خریدار به آپارتمان خود خواهد رسید و طی کمتر از یک ماه با کمترین نقدینگی موفق به خرید یک واحد آپارتمان نوساز در حومه شهر تهران شده است.

خرید آپارتمان نوساز در اندیشه به کمک املاک کیان

املاک کیان جزو قدیمی ترین دفاتر املاک در منطقه اندیشه تهران میباشد که با توجه به سابقه این دفتر املاک که نزدیک به دو دهه بوده و اینکه املاک کیان بزرگترین دفتر املاک در کل منطقه اندیشه محسوب میشود مشاوران با تجربه و خبره ای در این دفتر فعالیت دارند که هم ساکن خود منطقه اندیشه میباشند که باعث میشود احاطه کامل به منطقه اندیشه داشته باشند و هم این که گلچینی از بهترین مشاوران املاک و نمایندگان فروش در اندیشه هستند.

اگر قصد خرید آپارتمان در اندیشه و همچینین خرید و فروش املاک در اندیشه واقع در غرب استان تهران را دارید حتما به املاک کیان مراجعه کنید تا با کمک مشاورین با تجربه و نمایندگان فروش حرفه ای املاک کیان یک تجربه خوب در زمینه املاک را تجربه کنید. سابقه بالای املاک کیان در فروش آپارتمان های نوساز در اندیشه باعث ایجاد رابطه خوب بین دفتر املاک کیان و سازندگان برتر و به نام اندیشه شده است.

انتهای پیام /