پنج‌شنبه 14 تیر 1403

خرید دروزبری - هال با 35 میلیون یورو / رسمی: هافبک محبوب مارسکا به چلسی پیوست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خرید دروزبری - هال با 35 میلیون یورو / رسمی: هافبک محبوب مارسکا به چلسی پیوست

با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کی‌یرنان دروزبری - هال، هافبک 25ساله فصل پیش لسترسیتی با قراردادی 35 میلیون یورویی به چلسی پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، کی‌یرنان دروزبری - هال، هافبک 25ساله انگلیسی، فصل گذشته از ستونهای مهم صعود لسترسیتی به لیگ برتر از چمپیونشیپ بود. او امروز با امضای قراردادی 5+1 ساله به ارزش 35 میلیون یورو به چلسی پیوست تا فصل آینده هم با مربی فصل گذشته خود انزو مارسکا کار کند.

کی‌یرنان دروزبری - هال محصول آکادمی باشگاه لستر است. او از زمان پیوستن انزو مارسکا گفته بود که دوست دارد به چلسی ملحق شود و مارسکا هم تلاش کرد این هافبک محبوب خود را به استمفوردبریج منتقل کند.

این انتقال قبل از یکشنبه آینده که ضرب‌الاجل قانون سود و پایداری لیگ برتر است انجام شد و در نتیجه باشگاه لستر درآمد 35 میلیون یورویی خود از این معامله را بدون هراس از محکوم شدن به تخطی از قوانین بازی جوانمردانه مالی در تابستان خرج خواهد کرد.

دروزبری - هال به عنوان هافبک فصل گذشته در چمپیونشیبپ درخشان کار کرد و در 44 بازی برای لستر 12 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد. او با رای هواداران به عنوان بهترین بازیکن فصل لستر انتخاب شد و بازیکنان حاضر در چمپیونشیپ هم در پایان فصل به او رای دادند و دروزبری - هال را به عنوان بازیکن فصل این لیگ انتخاب کردند.

خرید دروزبری - هال با 35 میلیون یورو / رسمی: هافبک محبوب مارسکا به چلسی پیوست 2
خرید دروزبری - هال با 35 میلیون یورو / رسمی: هافبک محبوب مارسکا به چلسی پیوست 3