چهارشنبه 4 مهر 1403

خشم بنزما: حتی رد پیشنهاد رئیس جمهور!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خشم بنزما: حتی رد پیشنهاد رئیس جمهور!

کریم بنزما اینقدر شاکی است که حتی پیشنهاد امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، برای سفر به قطر را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دریافت جایزه توپ طلا بود که به نظر می رسید یک جام جهانی فوق العاده و رویایی در انتظار کریم بنزما باشد، اما یک مصدومیت غیرمنتظره تمام برنامه ای این بازیکن را بهم ریخته و او را مغموم به خانه فرستاد. کریم بنزما قصد داشته در کمپ تیم ملی فرانسه باقی مانده و آنجا تحت درمان قرار گیرد، اما دیدیه دشان خواهان رفتن بنزما شده و همین رفتار به شدت او را عصبانی کرده است. نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد بنزما از زمان ترک قطر هیچ تماسی با حاضران در اردوی فرانسه نداشته و حتی یک نفر نیز جویال حال او نشده است.

جالب اینجاست حتی کریم بنزما اینقدر روی تصمیم خود جدی بوده و پافشاری داشته که پیشنهاد امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه برای سفر به قطر برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم ملی فرانسه در بازی فینال را رد کرده است. امانوئل ماکرون حتی از بنزما خواسته در کنار او و در جت شخصی ریاست جمهوری راهی کشور قطر شود، اما ستاره گلزن و باتجربه رئال مادرید حتی این موقعیت را نیز رد کرده و تمایلی به همسفر شدن با این سیاستمدار مشهور در جهان نشان نداده است.

اخبار حاکی از آن است که دیدیه دشان حداقل تا یورو 2024 سرمربی تیم ملی فرانسه باقی خواهد ماند و به این ترتیب باید داستان حضور کریم بنزما در رده ملی را برای همیشه تمام شده توصیف کرد.

خشم بنزما: حتی رد پیشنهاد رئیس جمهور! 2