پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

خط و نشان مرد سال آسیا برای مدعیان قهرمانی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خط و نشان مرد سال آسیا برای مدعیان قهرمانی

سالم الدوسری می گوید که الهلال قصد دارد تا در نخستین دوره از لیگ نخبگان به قهرمانی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال الهلال و الریان فردا نخستین بازی خود در لیگ نخبگان را که با سبک و سیاق جدیدی انجام می شود، در ورزشگاه احمد بن علی برگزار می کنند.

سالم الدوسری، کاپیتان تیم الهلال، تأکید کرد که تیمش به‌دنبال کسب اولین قهرمانی در نسخه جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است با نام لیگ نخبگان.

او گفت: «ما در حال بازی در یک رقابت جدید با نامی جدید هستیم و تمام تلاشمان را برای کسب این عنوان به‌کار خواهیم گرفت. ما به‌طور کامل آماده هستیم و هر دو تیم بازیکنانی با سطح بالا دارند.»

سالم الدوسری همچنین در ادامه تصریح کرد که الهلال برای دیدار مقابل الریان قطر کاملاً آماده است. او گفت: «می‌دانیم که این بازی آسان نخواهد بود، اما هدف ما ادامه پیروزی‌ها و رقابت برای قهرمانی و حفظ ریاست ما در مسابقات قاره‌ای است. این رقابت با سیستم جدیدی برگزار می‌شود و نیاز به تلاش بیشتر دارد.»

او در مورد فشار مسابقات نیز گفت: «ما در الهلال به فشارهای مسابقات عادت کرده‌ایم و این موضوع به تیم اعتماد به‌نفس زیادی در تمامی رقابت‌ها می‌دهد.»

مرد سال فوتبال آسیا صحبت‌های خود را این‌گونه به پایان رساند: «ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و آماده هر شرایطی هستیم. در هر بازی تلاش می‌کنیم اشتباهات خود را تصحیح کنیم تا به نتایج مثبت برسیم.»

خط و نشان مرد سال آسیا برای مدعیان قهرمانی 2