سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

دادستان تهران: روند برگزاری میزهای خدمت ادامه دارد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دادستان تهران: روند برگزاری میزهای خدمت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، علی صالحی، دادستان تهران صبح امروز در حاشیه حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و همچنین همکاران خود در دادگستری استان تهران تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به غرفه دادگستری استان تهران در مسیر راهپیمایی سال جاری ادامه داد: میزخدمتی که توسط دادگستری استان تهران در سراسر استان در حال برگزاری است، در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین دستور رئیس قوه قضائیه است.

دادستان تهران با اشاره به اینکه میزهای خدمت منجر به ملاقات چهره به چهره مسؤولان با مردم است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اکثر شهرستان‌های استان تهران و 45 نقطه شهر تهران در زمان مغرب و عشا میز خدمت برگزار شده است.

صالحی بیان کرد: برگزاری میز خدمت هم برای دستگاه قضائی سودمند است و همچنین مردم احساس نمی‌کنند که مسؤولان از آن‌ها دور هستند. در میزهای خدمت مشکلات و درخواست‌های مردم مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: روند برگزاری میز خدمت در دستگاه قضا ادامه دارد. امروز نیز در غرفه دادگستری استان تهران بخش ها مختلفی به مردم خدمات ارائه می شود. در بخشی از این غرفه به مشکلات مردم رسیدگی می شود و به سوالات آن ها پاسخ داده می شود. همچنین در بخشی دیگر از این غرفه بخشی از ایجاد شده که از ابتدای نهضت امام خمینی (ره) را تا به امروز را به نمایش گذاشته شده است.

صالحی ادامه داد: همچنین در این غرفه مسابقاتی برای کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است. همچنین یک صندوق در میز خدمت گذاشته شده است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید علی صالحی دادستان تهران راهپیمایی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است