سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز قیمت سکه امامی به 43,100,000 (چهل و سه میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.23 درصدی داشته است. قیمت طلا اما پایین آمد.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مردم شاهین شهر درباره استنکاف دستگاه‌ها از وظایف خود که باعث اشکالات توزیع دارو شد، گفت: مسئولیت کمبود و گرانی دارو بر عهده سه دستگاه وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بانک مرکزی بوده و قطعاً بانک مرکزی در تأمین ارز دارو تأخیر داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در معاملات امروز (سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 43 هزار و 896 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 40 هزار و 976 تومان معامله می‌شود. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 736 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 628 تومان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمالاً با خواندن جمله بالا تصور می‌کنید که با یک طرح لیزینگی دیگر مواجه شده‌اید؛ اما طرحی که قرار است در مورد آن صحبت کنیم با سایر طرح‌های فروش اقساطی خودرو تفاوت دارد و توصیه می‌کنیم که این مقاله را حتماً تا انتها بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پیگیری و ورود سازمان بازرسی کل کشور پیرامون راه اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار در فروردین ماه 20 هزارتن تخم مرغ به بازار‌های هدف صادر شده است.

وب‌گاه گسترش

تخصیص ارز برای محموله‌های برنجی که از ابتدای شهریور ماه تاکنون به گمرکات کشور وارد شده و اظهار و ترخیص شده‌اند، همچنان منتظر تأیید وزارت جهاد کشاورزی به عنوان نهاد مسئول و سپس بانک مرکزی می‌باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

میزان سگ‌گزیدگی و مرگ بر اثر هاری در ایران به شدت افزایش یافته است و همچنان خبری از قانونگذاری مطلوب و عملگری کارای مسئولان در این زمینه نیست که نیست!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج گفت: بنابر آمار سالانه 3 میلیون تا 3 میلیون و 500 هزارتن برنج مورد نیاز کشور است که با واردات یک میلیون و 200 هزارتن بازار به تعادل رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه کشورمان، ضمن با اهمیت دانستن نشست سالانه کمیسیون همکاری‌های اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ)، بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت این نهاد بین‌المللی در اجرای برنامه‌های توسعه و پیشرفت کشور تأکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس گفت: مسئولیت کمبود و گرانی دارو بر عهده سه دستگاه وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بانک مرکزی بوده و قطعاً بانک مرکزی در تأمین ارز دارو تأخیر داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید. این وام فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا بدون نیاز به فروش سیم کارت خود، از ارزش آن به عنوان وثیقه برای دریافت وام استفاده کنید1. مدت زمان بازپرداخت وام سیم کارت معمولاً بین 1 ماه تا 24 ماه متغیر است و دارای نرخ سود پایین برای بازپرداخت می‌باشد. این وام به سیمکارت‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان تهران از احیای 200 واحد راکت صنعتی طی سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی شامل کمتر از نیم درصد مردم می‌شود آن هم کسانی که با نیت سوء استفاده اقدام به خرید ارز، طلا و خودرو کرده و نه تنها مالیات نمی‌دهند که سود هنگفت هم می‌برند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوبت هفتم وام ضروری 30میلیون تومانی بازنشستگان کشوری از عصر دیروز واریز شد. نوبت هفتم وام ضروری 30میلیون تومانی بازنشستگان کشوری از عصر دیروز واریز شد. به گزارش عرشه آنلاین، با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز نوبت هفتم وام 30 میلیون تومانی از عصر دیروز به حساب بیش از 32 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز...