پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران، تامین مالی را یکی از چالش‌های اصلی کسب‌وکارها و بنگاه‌های تولیدی دانست و گفت: خوشبختانه با پیاده‌سازی برات الکترونیک سپامی در بانک صادرات ایران به‌عنوان نخستین بانک، این چالش تا حد زیادی برطرف شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نرخ دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه بر مدار افزایش قرار گرفت؛ این خبری است که معامله‌گران از بازار خبر داده اند و مبالغ درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر هم موید این مدعاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانش‌آموز در پی درگیری با همکلاسی‌اش خبر داد. فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانش‌آموز در پی درگیری با همکلاسی‌اش خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ محمد محمدی نسب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: روز گذشته (10 اردیبهشت‌ماه) دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیری شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی...

وب‌گاه گسترش

در جلسه علنی امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا، کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه 1403 را درباره جدول 14 در خصوص هدفمندی یارانه‌ها تصویب کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سود صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی به 30/5 درصد موثر سالانه افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش‌ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده‌های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می‌دهند. گزارش‌ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده‌های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می‌دهند. به گزارش عرشه آنلاین، در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خیابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شرکت ملی پخش فرآورده ها واقع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد حذف حکم مربوط به پرداخت بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی از برنامه هفتم توسعه گفت: دولت پیشنهاد حدود 110 همت ارائه کرده بود اما در لایحه بودجه 130 همت تصویب شد تا بتواند بدهی خود را به این سازمان پرداخت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از وفور کالاهای اساسی همچون شکر، روغن و برنج در بازار خبر داد و گفت: برخی به بهانه تغییر نرخ مالیات ارزش افزوده دست به تخلف می‌زنند و سلیقه‌ای عمل می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان از کاهش قیمت پیاز در روزهای آتی در بازار خبر داد.

وب‌گاه گسترش

در شروع چهارمین روز هفته، قیمت طلا و سکه با افزایش بازگشایی شد. این روند صعودی قیمت‌ها به دنبال اعتراض صنف طلا به سامانه جامع تجارت و عدم توجه به درخواست‌های این صنف رخ داده است. همچنین، امروز حباب سکه نیز همراه با رشد قیمت دلار افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر مهم برای بازنشستگان / افزایش 40 درصدی حقوق بازنشستگان از این تاریخ کدخبر: 114734 11 اردیبهشت 1403 - 12:13اقتصاد 100- نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در خصوص آخرین وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: امروز در مجلس تذکری بابت تاخیر در این امر داده شد، مقرر گردید از پایان اردیبهشت ماه امسال متناسب سازی حقوق بازنشستگان با افزایش 40 درصدی حقوق اجرایی و عملیاتی شود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی استان تهران گفت: از 100 هزار متقاضی واجد شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن تا به امروز 77 درصد از آنها موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی تحلیلی گزارش اطلاعات مربوط به تامین ارز توسط بانک مرکزی بابت واردات در سال 1402 در مقایسه با سال 1401 نشان دهنده رشد غیرمتعارف گروه کالایی نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: هدفمندی یارانه‌ها حدود 758همت در بخش درآمدها و 758همت نیز در بخش هزینه‌ها است به‌دلیل اینکه توازن این جدول به هم نخورد ریالی در آن کم و زیاد نشده است حتی ریالی از هزینه‌های نفت نیز کم نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه سپاهان ظهر امروز با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ خواستار استفاده از وی ای آر در بازی روز آینده شده است. باشگاه سپاهان ظهر امروز با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ خواستار استفاده از وی ای آر در بازی روز آینده شده است. به گزارش عرشه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین...