پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از تصویب نهایی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس، همه‌ی کسانی که مسکن، خودرو، طلا، سکه و ارز می‌خرند و در کمتر از یک سال می‌فروشند باید مالیات بدهند. اگر بخواهید خانه‌ای را که کمتر از یک‌سال خریده‌اید بفروشید، باید 60 درصد از مابه‌التفاوت آن را مالیات دهید. به گزارش عرشه آنلاین، اگر بخواهید خانه‌ای را که کمتر از یک‌سال خریده‌اید بفروشید، باید 60 درصد از مابه‌التفاوت آن را مالیات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بی بی سی جهانی در گزارشی ادعاهای تازه‌ای را درباره‌ی مرگ نیکا شاکرمی مطرح کرده که تفاوت‌های آشکاری با روایت رسمی از این رخداد دارد. بی بی سی جهانی در گزارشی ادعاهای تازه‌ای را درباره‌ی مرگ نیکا شاکرمی مطرح کرده که تفاوت‌های آشکاری با روایت رسمی از این رخداد دارد. در این گزارش ادعا شده که خانم شاکرمی در جریان اعتراضات 1401 بازداشت شده بود و در نهایت جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت افغانستان در گفتگو با روزنامه دیلی میل بریتانیا هشدار داد که به دلیل خلا ناشی از خروج آمریکا از افغانستان، احتمال حمله گروه‌های تروریستی از خاک این کشور به آمریکا و اروپا بسیار زیاد است. احمد مسعود گفته همان رقابت خشمگینانه‌ای که در ماجرای 11 سپتامبر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی تحلیلی گزارش اطلاعات مربوط به تامین ارز توسط بانک مرکزی بابت واردات در سال 1402 در مقایسه با سال 1401 نشان دهنده رشد غیرمتعارف گروه کالایی نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی را برای اجرا ابلاغ کرد. رئیسی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی را برای اجرا ابلاغ کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

شکل نگرفتن بازارهای مالی متناسب با نظامات بین المللی حاکم بر بازار پول، سرمایه و بیمه در کنار ریسک های سیاسی تحمیلی علیه کشورمان از دیگر چالش های موجود در راه رسیدن به اهداف مناطق آزاد است.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به 20 روز محدود شده است.

خبرگزاری تسنیم

برات الکترونیک سپامی خدمت نوین بانک صادرات ایران برای تامین مالی زنجیره تامین واحد‌های تولیدی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس تا حالا با قضاوت بیژن حیدری به سپاهان نباخته است. پرسپولیس تا حالا با قضاوت بیژن حیدری به سپاهان نباخته است. به گزارش عرشه آنلاین، با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حساس ترین بازی های این هفته فوتبال ایران به برادران حیدری رسید. پیام در تبریز بازی استقلال و تراکتور را سوت می زند و دکتر بیژن هم در تهران دیدار فوق العاده حساس پرسپولیس و سپاهان را قضاوت می کند. دکتر بیژن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تجارت نیوز نوشت: موضوع اجرای سامانه جامع تجارت در روزهای اخیر همانند سال گذشته اعتراض و تعطیلی واحدهای صنفی در بازارهای بزرگ دادوستد طلا در شهرهایی نظیر تهران و تبریز را به همراه داشته است. بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران علاوه بر تایید نیمه تعطیل شدن بازار طلا در پایتخت، بر عدم توجه نسبت به درخواست‌های طلافروش‌ها جهت ایجاد تغییرات در سامانه جامع تجارت تاکید کرد. تجارت نیوز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از دختر بچه فلسطینی در غزه که دچار سوتغذیه شده است در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. تصویری از دختر بچه فلسطینی در غزه که دچار سوتغذیه شده است در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. به گزارش عرشه آنلاین، وضعیت اسفبار "جانا ایاد" دختر بچه فلسطینی در غزه که در نتیجه محاصره شدید صهیونیست‌ها از سوء تغذیه شدید رنج می برد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از احتمال افزایش مبلغ اضافه کار پرستاران در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بازنشستگان باید اطمینان داشته باشند که دولت و مجلس شورای اسلامی قصد دارند متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کنند؛ زیرا مجوز قانونی برای این اقدام وجود دارد و منابع لازم برای آن تأمین شده است.

وب‌گاه عصر ایران

در شرایطی که نرخ دلار با هر خبری تغییر می‌کرد، به دلیل قوی بودن اقتصاد کشور، بعد از عملیات وعده صادق (حمله به اسرائیل) دلار هم تسلیم شد و افزایش نیافت.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: تاکنون 570 هزار واحد خانه خالی در شهرهای بالای 100 هزار نفر شناسایی شد که اخطارهای لازم به صاحبان آنها مبنی بر پرداخت مالیات ارسال شده است.