شنبه 1 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام مطلع به خبر آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران در حمله اسرائیل واکنش نشان داد یک مقام مطلع به خبر آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران در حمله اسرائیل واکنش نشان داد به گزارش عرشه آنلاین، یک مقام مطلع اعلام کرد که فضا‌سازی برخی رسانه‌های غربی در خصوص آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با چند ریزپرنده در بامداد روز جمعه کاملا کذب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس بازار سرمایه به تشریح بسترهای تامین مالی سینما، تئاتر و موسیقی از طریق ابزارهای نوین مالی از طریق بازار سرمایه پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید عباس صالحی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات: ظاهرا فهم این نکته که در شرایط ویژه کشور نباید این گونه بی گدار به آب زد، سخت نبود و نیست. مواظب نفوذد و رخنه درونی دشمن باشیم. سید عباس صالحی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات به توئیت مهدی فضائلی که از تذکر گرفتن برخی مسئولان به خاطر اقدامات نامناسب در برخورد با بی حجابان خبر داده بود، واکنش نشان داد و نوشت: گویا تذکرات غیرعلنی نتایج ملموسی نداشته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه بیان کرد: در مجموع طی 11 روز کاری (از 14 تا 29 فروردین ماه) حدود 2.550 همت خرید حمایتی از بازار سهام توسط صندوق تثبیت بازار سرمایه صورت گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 29 فروردین به 23.52 درصد رسید.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که اعلام شده است بیش اظهاری مصداق قاچاق محسوب می‌شود شاهد واردات آیفون‌های 13 رفرش و ریپک شده به عنوان کالای نو هستیم و با توجه به مسئولیت گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا در این خصوص، انتظار می‌رود این دو نهاد در این مورد اظهار نظر کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یزدانی طی چند روز آینده به تشک کشتی بازمی‌گردد و به احتمال فراوان او به همراه قاسمپور و وفایی‌پور عازم تورنمنت مجارستان خواهند شد. محسن کاوه از قطعی شدن انتخاب یونس امامی و کامران قاسمپور برای حضور در المپیک پاریس خبر داد. محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از کسب 2 سهمیه المپیک توسط یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا از انتخاب این دو کشتی گیر به عنوان نمایندگان اوزان 74 و 97 ایران در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هاوینگ مورد انتظار بیت‌کوین رخ داد و ارتفاع بلوک بیت‌کوین به 840هزار رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دروازه بان استقلال به جریمه 300 میلیونی جیمی جاپ واکنش نشان داد و گفت: فدای سر آن هوادار خانم دروازه بان استقلال به جریمه 300 میلیونی جیمی جاپ واکنش نشان داد و گفت: فدای سر آن هوادار خانم به گزارش عرشه آنلاین، دروازه بان استقلال به حکم کمیته انضباطی درباره او واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

عضو اتاق بازرگانی ایران با پیش بینی شرایط بازار با توجه به اتفاقات احتمالی در منطقه گفت: تاکنون که با مداخله و نظارت سیاستگذار، قیمت ارز کنترل شده و چه بسا با ادامه یافتن آرامش کنونی می‌توان به کاهش قیمت دلار و رسیدن به کانال‌های پائین‌تر هم امیدوار بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کلیه خواهان‌ها اثبات کرده‌اند اگر حمایت‌های دولت آمریکا از دیکتاتوری پهلوی نبود چنین آسیب‌های به آن‌ها وارد نمی‌شد. قوه قضاییه از محکومیت آمریکا در یک دادگاه عمومی حقوقی تهران به پرداخت یک میلیارد دلار به دلیل حمایت از رژیم پهلوی خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، قوه قضاییه در این باره اعلام کرد: در پی دادخواهی و طرح دعوای حقوقی 15 نفر از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، شعبه 55 دادگاه عمومی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این بخش درباره ساعات سعد و نحس امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید. در این بخش درباره ساعات سعد و نحس امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید. توجه داشته باشید این ساعات براساس شهر تهران تنظیم شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در مقابل یک دوئل عشقی راننده یک تاکسی اینترنتی نامزد سابق دختر موردعلاقه اش را به قتل رساند. در مقابل یک دوئل عشقی راننده یک تاکسی اینترنتی نامزد سابق دختر موردعلاقه اش را به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، اواسط بهمن سال گذشته با شکایت مردی، ماموران پلیس آگاهی تهران در جریان ناپدید شدن پسر او قرار گرفتند. پدر این جوان می‌گفت که او آخرین‌بار برای انجام کاری از خانه خارج شده اما دیگر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که عده ای از سکه بازان با اشاره به نوسان قیمت اونس طلا پیش بینی می کنند که امروز سکه صعودی خواهد شد، برخی دیگر می گویند که قیمت تتر در معاملات شبانه کاهش یافته و این امر ممکن است بر روی قیمت دلار و در نهایت قیمت سکه اثر کاهشی بگذارد.