جمعه 31 فروردین 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 2 میلیارد و 484 میلیون دلار تامین ارز صورت گرفته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعالان بخش خصوصی برای تعطیل شدن روز شنبه به جای پنجشنبه هشدارهای را نسبت به فرصت‌سوزی در حوزه تجارت دادند؛ اما، کمیسیون اجتماعی مجلس تصمیم گرفت روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود که انتقاد فعالان اقتصادی را به دنبال داشت و حالا باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گزارش وزارت اقتصاد، تعداد مجوزهای کاغذی که به شناسه یکتا تبدیل شده تا روز 28 فروردین به 368 هزار و 807 مجوز رسیده است.

وب‌گاه تابناک

حمید بهزادی بخش از طرف سید محمد هادی سبحانیان به عنوان «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز سه‌شنبه با روند صعودی فاکتورهای اساسی همراه شد و در تمام قطعات و وزن‌ها افزایش داشت. روند شارپی رشد قیمت دلار در دو روز گذشته بازار طلا را با جهش‌های قیمتی قابل توجهی همراه کرده است. قیمت سکه امروز دوباره بالا رفت قیمت سکه امروز با روند صعودی فاکتورهای اساسی همراه شد و در تمام قطعات و وزن‌ها افزایش داشت. قیمت سکه در یک قدمی 45 میلیون تومان قرار گرفت. قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان شوند.

وب‌گاه تابناک

سکه تمام بهار آزادی امروز با افزایش نسبت به روز گذشته به 44 میلیون و 700 هزار تومان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی داشت که موضوعات مختلفی را با حضور مسئولان دولتی بررسی کردند و مصوباتی نیز داشتند که در این گزارش خلاصه نشست‌های این هفته نمایندگان را می‌خوانیم: جلسه علنی روز یکشنبه مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و نمایندگان در ابتدای این جلسه در صحن مجلس در حمایت از «وعده صادق» یک‌صدا شعار «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند. «درود...

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاددانان معتقدند: در صورت عدم کنترل ناترازی‌های اقتصاد کلان، احتمال رخداد تورم‌های سهمگین وجود دارد و همین مساله ضرورت ورود عاجل و جدی به معضل ناترازی های اقتصاد کلان را بیش از پیش بازگو می کند.

وب‌گاه الف

قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در روزنامه رسمی کشور منتشر شد.

وب‌گاه الف

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

قیمت دلار امروز 43هزار و 567 تومان و حواله دلار نیز به 40هزار و 648 تومان اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: پروازهای دبی و شارجه و کشورهای حاشیه خلیج فارس که از روز گذشته لغو شده بود، برقرار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

محموزاده گفت: متأسفانه دولت از یک طرف حاضر به تغییر مدیران و وزرای ناکارآمد خود نیست، از سوی دیگر هم توان اداره امور کشور را ندارند و هر روز شاهد هستیم که قیمت ارز به صورت روزانه، ساعتی و حتی ثانیه‌ای افزایش پیدا می‌کند.