پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد. طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است. خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است. سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و وزش باد طی 5 روز آینده خبر داد و برای 10 استان...

وب‌گاه فرارو

نفخ معده اگرچه متداول است، اما همیشه ناشی از رژیم غذایی فقیر، تجربه سطوح بالای استرس، قرار گرفتن در معرض آلاینده‌های مختلف و... نیست.

خبرگزاری تسنیم

با پیگیری سازمان بازرسی از تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع واقع در شهر آستارا به ارزش حداقل 3.000.000.000.000 تومان توسط اشخاص حقیقی جلوگیری و سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی گفت: بنا داریم طی امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن در طرح نهضت ملی در سراسر کشور داشته باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور وزیر اقتصاد اعلام کرد: کاهش هزینه‌ای که در دوسال گذشته به واسطه طرح هوشمندسازی در حوزه عرضه نان صورت گرفت؛ 3 میلیون تن معادل 54هزار میلیارد تومان و مصرف 40 میلیون نفر بوده است.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: به منظور تسهیل در جذب سرمایه گذار و شتاب گیری روند رشد تراز اقتصادی، شیوه نامه‌های حوزه بازرگانی این منطقه آزاد نیازمند بازنگری و رفع ایرادات است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز (چهارشنبه 8 فروردین) در مرکز مبادله 43 هزار و 472 تومان معامله شد؛ همچنین قیمت حواله دلار آمریکا 40 هزار و 553 تومان بود. بدین ترتیب قیمت اسکناس و حواله دلار در مرکز مبادله همچون روز گذشته بدون تغییر ماند. هر اسکناس یورو امروز با 89 تومان افزایش به قیمت 47 هزار و 69 تومان معامله شد و نرخ حواله یورو نیز با 82 تومان...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالیباف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی از جمله محور چالوس را شاهد هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری 3000 میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سه هشدار هواشناسی برای ورود سامانه بارشی جدید و وزش باد شدید در نواحی مختلف صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق با نگاهی به چالش‌های اصلی اقتصاد ایران در سال 1403 به پیش بینی نرخ تورم و رشد اقتصادی در این سال پرداخت. اقتصاد ایران در سال 1402 همچون سال‌های قبل از آن، با مشکلات و چالش‌های متعددی همراه بود؛ با این وجود، تورم افسارگسیخته و رشد اقتصادی ناپایدار همچنان اصلی‌ترین مسائل اقتصاد کشور به شمار می‌رفتند. در این میان، تحریم‌های اقتصادی نیز با وجود کاهش نسبی در...

خبرگزاری تسنیم

رهبر انقلاب سال 1403 را به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند که برخی از نمایندگان دیدگاه‌ها و نظرات خود را در این باره مطرح کردند که در این گزارش می‌خوانیم.

خبرگزاری تسنیم

کارشناسان معتقدند، یارانه‌ای که به سوخت هواپیما تعلق می‌گیرد، توجیه منطقی ندارد و می‌توان گفت که این یارانه، به قشر مرفه جامعه و دهک‌های بالایی تعلق می‌گیرد که نیازی به آن ندارند.