شنبه 15 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با عرضه پیاز بندرعباس طی 20 روز آینده پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری ایسنا نوشت: الیاس نادران ششمین نماینده مجلس یازدهم به حساب می‌آید که از نمایندگی کناره‌گیری کرده است. استعفایی که هنوز دلیل آن مشخص نیست و نیاز به شفاف‌سازی دارد. البته شنیده‌ها از برخی نمایندگان مجلس حاکی از این است که نادران در انتقاد از عملکرد هیات رئیسه مجلس استعفاء کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی را به عنوان عضو ناظر مجلس در هیات نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار انتخاب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یعقوب رضازاده از سید ابراهیم رئیسی خواست تا با برنامه ریزی برای افزایش افسارگسیخته بازار ارز، سکه، خودرو و مسکن و همچنین افزایش قیمت کالاهای اساسی و معیشتی روزانه مردم به ویژه داروهای مهم، به داد مردم برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان در یادداشتی با حمله به اصلاح طلبان، روزنامه‌نگاران و خبرنگارهای اصلاح‌طلبان را متهم به این کرده که برای ایران اینترنشنال تولید محتوا می‌کنند!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار نارنجی در رابطه با افزایش شاخص آلودگی هوا و رسیدن شاخص آلودگی به 164 در تهران صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران با عنوان «چکنو» در مراسمی با حضور مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، مدیرعامل و مدیران ارشد بانک صادرات ایران و اصحاب رسانه در برج سپهر رونمایی و برای اولین بار در نظام بانکی عملیاتی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهم این است که اتفاقی بیفتد و تغییری رخ دهد. مسئله مهم این است که باید تصمیمی گرفته شود والا چیزی که فراوان است این جلسات است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس فراکسیون انقلاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلی ترین عامل رشد نقدینگی در شرایط فعلی ایران کسری بودجه دولت است، گفت: سوال اساسی این است که چرا کسری بودجه داریم اینجاست که به لایه سخت مسئله می‌رسیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم در بودجه سال 1402 به بودجه دفاعی کشور و حقوق و معیشت نیروهای مسلح شاغل و بازنشستگان توجه داشته باشد.

خبرگزاری دانا

جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دشمن از ایجاد نا آرامی و اغتشاش در بازار، تحمیل فشار به مردم و فراری دادن سرمایه گذاران برای حضور در کشور بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

: رییس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تا سال 1420 باید بحران گازی را تحمل کنیم گفت: پنج فاز پارس جنوبی باید افتتاح شود تا بتوان کسری گاز خود را جبران کنیم.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: باید تلاش کنیم دلار از گردونه معاملات حذف شود. ما نباید سرنوشت کشور را به چیزی گره بزنیم که سررشته آن دست دشمنان ماست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرزاری دانشجو، یعقوب رضازاده در جلسه نوبت عصر امروز (یکشنبه 11 دی) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای رئیس جمهور! این روز‌ها شاهد گرانی افسارگسیخته بازار ارز، سکه، خودرو و مسکن هستیم. وی بیان کرد: همچنین شاهد افزایش قیمت کالا‌های اساسی و معیشتی روزانه مردم به ویژه دارو‌های مهم است که از توطئه‌های جدید رژیم نامشروع صهیونیستی برای تضعیف اقتصاد داخلی...

وب‌گاه گسترش

عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه افزایش نرخ ارز معلول است که علت آن تورم، کاهش قدرت پول ملی و غیره است، گفت که پیش‌بینی بخش خصوصی این است که در مرحله بعد از اعلام نرخ ارز تثبیت شده، مانند گذشته برخورد تعزیراتی با بخش تولید و بخش خصوصی آغاز شود.