شنبه 15 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پیشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: هرگز رهبر انقلاب از ملت خسته نشده‌اند چون ملت پای کار است. پای کار بودن ملت علت شکست دشمن است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان 9ماهه سال جاری 32 هزار و 916 میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و 62 درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.

وب‌گاه فرارو

اسکناس‌های داخل دستگاه‌های خودپرداز، به منابع غیرسودآور یا حتی زیان‌آور معروف هستند. یعنی این اسکانس‌ها هرچقدر در آنجا بماند برای بانک‌ها نه تنها سودآوری ندارند بلکه زیان‌آور هم هستند؛ لذا بانک‌ها ترجیح می‌دهند با توجه به اینکه قیمت تمام شده اسکناس بالا است، منابع خود را صرف تسهیلات یا سرمایه‌گذاری کنند تا بتوانند سود ببرند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی نامه‌ای به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور کشور پیرامون عملکرد دولت در 500 روز گذشته از ابتدای دولت سیزدهم اعلام کردند: متن نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم شروع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم فلاورجان گفت: این روزها علیرغم هشدارهای قبلی در زمان رای اعتماد به دولت، اقتصاد کشور گرفتار مارپیچ تورم شده و عمده تیم اقتصادی دولت آشنایی چندانی با حوزه هایی که در اختیار گرفته اند، ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس گزارش‌های مرکز آمار، میزان رشد شاخص قیمت مصرف‌کننده در 9ماه سال‌جاری به 40.22درصد رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده مردم شبستر در مجلس: باید تلاش کنیم دلار از گردونه معاملات حذف شود، چرا سرنوشت کشور را به چیزی گره بزنیم که سررشته آن دست دشمنان ملت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورس و کریپتوکارنسی دو مورد از محبوب‌ترین بازارهای مالی در سراسر دنیا به شمار می‌روند. بازار ارز دیجیتال جهانی است و سرمایه گذاران از سراسر دنیا در یک مارکت واحد مشغول معامله هستند. بازار بورس هر کشور متفاوت است، اما امکان فعالیت سرمایه گذاران خارجی در برخی از آن‌ها وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن انتقاد از عملکرد رئیس کل سابق بانک مرکزی در کنترل بازار ارز از افزایش قیمت دلار گلایه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر در کنار افزایش نرخ دلار، قیمت پیاز نیز خبرساز شده است. این دو در رقابتی تنگاتنگ رکورد جدیدی از قیمت را شکسته اند به نحوی که، صدای مسئولان به عنوان متولیان تنظیم بازار نیز درآمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص در جریان افت دو روز ابتدایی هفته در یک قدمی سطح یک میلیون و 553 هزار واحدی قرار دارد که به عنوان محدوده 23 درصدی از موج CD است.

خبرگزاری دانا

وزارت اقتصاد اعلام کرد: بدهی‌های دولت در سه ماهه دوم امسال (تابستان 1401)، 192 هزار میلیارد تومان نسبت به سه ماهه نخست کاهش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از اخذ مالیات مضاعف از افراد تجاری برای معرفی به سازمان امور مالیاتی حساب فروش در نظر گرفتند.

خبرگزاری دانا

طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (طرح مالیات بر عایدی سرمایه) امروز در مجلس شورای اسلامی بررسی شد و نمایندگان در رابطه با این طرح به بیان نظرات خود پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناظر مجلس در هیأت نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار تعیین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان مالیاتی کشور اعلام کرد: با یکپارچه‌سازی فرایند‌های پنجره واحد تجارت الکترونیکی و درگاه خدمات مالیاتی، پیش‌نیاز‌های دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب‌وکار‌های اینترنتی امکان‌پذیر شد.