شنبه 15 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رییس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تا سال 1420 باید بحران گازی را تحمل کنیم گفت: پنج فاز پارس جنوبی باید افتتاح شود تا بتوان کسری گاز خود را جبران کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیومرث اشتریان استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در روزنامه شرق نوشت: یک پرسش از دولت آقای رئیسی این است که چرا حتی نمی‌تواند از نیروهای باتجربه‌تر جناح خود استفاده کند؟ چرا رقابت‌های درونی معمولا به برکشیدن کم‌تجربه‌ترها منجر می‌شود؟ از وزارت رفاه تا بانک مرکزی و....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دوره درجا زدن بیت کوین و اتریوم بسیار طولانی شده است. حدودا دو هفته می شود که این دو ارز دیجیتال در یک محدوده کوچک حبس شده اند.

وب‌گاه گسترش

درحالی که هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن سال جاری، حدود یک هفته قبل 108 هزار تومان قیمت داشت، اکنون قیمت این اوراق به بیش از 120 هزار تومان رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار نفت از زمان تعیین سقف قیمتی بر نفت صادراتی روسیه توسط گروه G7 روزهای پرنوسانی را تجربه می‌کند؛ اقدام متقابل روسیه، افزایش موارد ابتلا به کرونا در چین، کاهش محدودیت‌های قرنطینه و خاموش شدن پالایشگاه‌ها در آمریکا در اثر طوفان زمستانه هر لحظه تن و بدن بازار نفت را می‌لرزاند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: بدهی‌های دولت در سه ماهه دوم امسال (تابستان 1401)، 192 هزار میلیارد تومان نسبت به سه ماهه نخست کاهش داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار خودرو امروز نیز همانند روز گذشته با توقف معاملات روبه‌رو و خرید و فروش به صفر رسیده است، اما نکته مهم اینجاست روند نزولی قیمت دلار باعث شد قیمت خودرو نیز متأثر از این موضوع شاهد کاهش قیمت شود، البته مردم تمایلی به خرید خودرو ندارند و بیشتر به‌سمت خرید خودرو از بورس کالا و یا شرکت در طرح‌های فروش شرکت‌های خودرویی متمرکز شده‌اند. در زمان حاضر...

وب‌گاه گسترش

آرش محبی‌نژاد - دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور

وب‌گاه مشرق نیوز

جدیدترین قیمت خرید آپارتمان در منطقه بهار تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی تاکید کزد: تحولات سال‌های گذشته نشان داد که مهمترین ابزار جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران ارز مسلط بر اقتصاد ایران یعنی دلار است. متاسفانه رفتار تیم اقتصادی دولت نشان میدهد که اراده جدی برای خروج از این سلطه وجود ندارد؛ چون اگر این اراده وجود میداشت، دست‌کم دولت باید اعلام میکرد اندیشمندان اقتصادی جامعه، دانشگاه و حوزه بررسی کنند که چگونه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون بانک مرکزی درباره حذف چک‌های کاغذی و صیادی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل ایران خودرو به افزایش قیمت ها واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس اقتصادی گفت: در کل طرح مالیات بر عایدی سرمایه شامل کمتر از یک درصد افرادی که بیشترین زیان را به اقتصاد کشور می‌زنند می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی که مردم تا سال‌ها باید تاوان اقدامات دولت قبل را بپردازند، دولتمردان سابق و جریان رسانه‌ای همسو با ایشان در جایگاه ارائه راهکار نیستند، آقایان باید تا سال‌ها پاسخگو باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان مالیاتی در بخشنامه‌ای به ادارات کل مالیات نحوه اعمال ضریب سود عمکلرد را ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: احمدی کیمیایی عضو اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: خود مسئولان هم نمی‌دانند نرخ واقعی ارز چند است و فقط می‌گویند ما قیمت بازار آزاد را قبول نداریم