شنبه 15 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم در بودجه سال 1402 به بودجه دفاعی کشور و حقوق و معیشت نیروهای مسلح شاغل و بازنشستگان توجه داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر اقتصاد گفت: حدود 50 هزار معامله مشکوک به پولشویی در نظام بانکی گزارش دریافت کردیم و نزدیک به 1000 مورد از آن‌ها به مرجع قضایی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با وجود سرکوب قیمت‌ها در دوره‌های زمانی مختلف، قیمت‌ها در بلندمدت متناسب با نرخ تورم افزایش می‌یابند و این شامل همه بازارها ازجمله بازار کالا و خدمات هم می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز مقرر کردند که اشخاص تجاری در خصوص فعالیتهای اقتصادی خود در خارج از ایران، الزامی به صدور صورتحساب الکترونیکی ندارند.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس فراکسیون انقلاب کسری بودجه دولت را عامل اصلی رشد نقدینگی و تورم دانست و تاکید کرد: کاستن ازردیف های هزینه ای بودجه مهمترین گام در کنترل تورم خواهد بود.

وب‌گاه الف

درپی کاهش قیمت ها در بازار ارز طی دو روز اخیر، یک کارشناس اقتصادی اظهار کرد که این امر ناشی از عکس‌العمل‌های بازار ارز به تغییر رئیس کل بانک مرکزی و سیاست‌های اعلامی او بوده است که اگر با تئوری‌های علمی همراه باشد، پایدار خواهد بود.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عضو ناظر مجلس در هیئت نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار را مشخص کردند.

خبرگزاری مهر

طی سال جاری عوامل متعددی می‌تواند بازار طلا را تحت شعاع قرار دهد که از جمله آنها می‌توان به رکود در اقتصاد جهانی، موج شیوع کرونا در چین و تغییر در سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا اشاره کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر اقتصاد گفت: اثرات شبکه‌ای در اقتصاد دیجیتال، این امکان را میدهد، که هزینه‌ها به صفر میل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت اقتصاد و دارایی، خزانه داری کل کشور گزارش سه ماهه دوم سال 1401 بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی را به منظور ارائه به مجلس، برای رئیس جمهور ارسال کرد؛ بر اساس این گزارش بدهی‌های دولت در سه ماهه دوم امسال 192 هزار میلیارد تومان نسبت به سه‌ماهه نخست کاهش داشته است. در اجرای این تکلیف قانونی مرکز مدیریت بدهی‌های عمومی و روابط...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد نوسانات جزئی بوده و اکنون بیت کوین در کانال 16 هزار دلاری قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن وارد کنندگان سم و کود ایران گفت: سم، کود و بذر مورد استفاده در بخش کشاورزی سال‌ها بود مالیات بر ارزش افزوده نداشت اما کشاورزان امسال باید هنگام خرید این محصولات 12 تا 13 درصد مالیات و سایر عوارض بپردازند.

وب‌گاه گسترش

معاون اول رئیس جمهور بر لزوم پرهیز از خام فروشی تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم به جای خام‌فروشی، زنجیره پایین دستی صنایع همچون صنعت مس را با اتکا به ظرفیت‌های موجود فعال کنیم تا شاهد ارزش افزوده هر چه بیشتر و تولید ثروت برای کشور باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان در اواخر سال گذشته که در چارچوب اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان انجام شد، شاهد استفاده از اطلاعات تراکنش‌های بانکی در رسیدگی به اظهارنامه‌های عملکرد سال 1400 و همچنین اظهارنامه برآوردی مودیان تبصره 100 بودیم. در این بین اما اعتراضات متعددی در خصوص رسیدگی به اظهارنامه‌های مالیاتی به وجود آمده است...