پنج‌شنبه 7 تیر 1403

دالیچ: روی هر حمله گل می‌خوریم، نباید اینطور باشد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دالیچ: روی هر حمله گل می‌خوریم، نباید اینطور باشد!

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، می‌گوید از عملکرد تیمش راضی نیست و آن‌ها روی هر حمله نباید گل دریافت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی 2-2 مقابل آلبانی، گروه B یورو 2024 بسیار پیچیده شد و اکنون تنها یک احتمال برای صعود کرواسی به مرحله یک هشتم نهایی باقی مانده است: آن‌ها در آخرین بازی گروهی باید ایتالیا را شکست دهند.

یک روز بعد از بازی مقابل شاگردان سیلوینیو، سرمربی کرواسی در یک کنفرانس مطبوعاتی به تشریح وضعیت تیمش پرداخت.

او درباره تحلیل بازی گذشته گفت:"جوان ها؟ آن‌ها به تیم ما انرژی دادند، آن‌ها سخت جنگیدند تا بازی را به نفع ما برگردانند. و ما بسیار بهتر از نیمه اول بازی کردیم. سه روز تا بازی با ایتالیا فرصت داریم.

انتقادات؟

باید ببینیم چطور یاد گرفتم انتقاد را بپذیرم، تحسین کمتری از من داشته باشید، انتقادات بیشتر را بپذیرم، حتی اگر در این هفت سال موفقیت‌های زیادی هم به دست آورده‌ام، هیچ مشکلی با انتقادات ندارم. من انتقاد را می‌پذیرم، تا جایی که می‌توانم با آن مواجه می‌شوم، می‌دانم که وقتی مدال بگیریم، نقش من اهمیتی ندارد."

وضعیت کرواسی؟

ما در جام جهانی قطر در آستانه سقوط بودیم و در آخرین رقابت‌های قهرمانی اروپا نیز شرایط مشابهی داشتیم. برای ما مرحله حذفی از قبل شروع شده، بیایید آن را اینگونه در نظر بگیریم. مسابقه با ایتالیا برای ما همه چیز دارد، پیروزی ما را به دور بعدی می‌برد، شکست ما را از این جام بیرون می‌اندازد. ما باید فضای مثبت را حفظ کنیم، مسئولیت‌ها و اشتباهات را بپذیریم تا سخت‌تر کار کنیم.

جای پیشرفت کرواسی؟

ما در مرحله گروهی جام جهانی روسیه حتی یک گل نخوردیم، در جام جهانی قطر یک گل دریافت کردیم و اکنون پنج گل دریافت کرده‌ایم! هر حمله خطرناکی به گل خوردن ما ختم می‌شود، ما درست عمل نمی‌کنیم، باید عملکردمان را تغییر دهیم، الان در مرحله حذفی هستیم، بیایید تا جایی که می‌توانیم با آن روبرو شویم.

دالیچ: روی هر حمله گل می‌خوریم، نباید اینطور باشد! 2