جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

زلزله‌ای به بزرگی 3.1 ریشتر صبح امروز گچساران و روستاهای اطراف آن را لرزاند.

بازیکن گچسارانی تیم لیگ برتری تراکتور تبریز، ابراز امیدواری کرد تا بردهای تیم نفت‌وگاز گچساران توام با صعود شیرین این تیم به رقابت‌های لیگ یک باشد.

یک کارشناس نجوم گفت: سوم آبان خورشید گرفتگی جزئی در آسمان کشور رخ خواهد داد که از کل 4 ساعت آن، 2 ساعت و 22 دقیقه در ایران قابل رویت است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (3 آبان) کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفت: نورچشمی‌ها در ایالات متحده همچنان بر این باورند که می‌توانند تا زمانی که بخواهند تجاوز علیه روسیه را دنبال کنند اما این عقیده کوته‌فکرانه با عواقب بسیار خطرناکی همراه است.

جامعی با اشاره به در پیش بودن فصل بارندگی و افزایش احتمال رانش زمین یا آسیب به خطوط لوله، بر آمادگی کامل نیروی انسانی و تجهیزات برای انتقال بی وقفه فرآورده های نفتی و نفت خام تاکید کرد.

برای حفظ باغات مرکبات زیر ساخت‌های لازم برای پایین آوردن هزینه تولید وایجاد بازار های پایدار در جهت توانمندسازی باغداران ایجاد شود تا ساز ناکوک مرکبات بانوای خوش فروش پایدار کوک بنوازد.

کردی با تاکید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از اهداف سپاه است.

وزیر امور خارجه کوبا در پیامی از تلاش‌های آمریکا برای براندازی نظم داخلی در ایران انتقاد کرد.

رشیدی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا، گفت: 10 جلد کتاب اسنادی دفاع مقدس در لرستان منتشر می‌شود.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور در 3 آبان 1401 خبر داد و گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و محدوده زرنان مشاهده می‌شود.

سردار سوسنی گفت: در بازرسی از خودرو‌های توقیف‌شده 130 کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف شد؛ در این عملیات دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس‌جمهور کشورمان گفت: ما اقسام ترورها را داریم، اعم از ترور شخص و ترور شخصیت همراه با توهین‌ها و تهمت‌ها. گاهی ترور، ترور اقتصاد یک کشور است. برای مثال، با تحریم به دنبال ترور اقتصاد ما هستند و امروز تحریم همان جنگ سابق اس

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: جان فشانی‌های ملت فلسطین فقط آتش انقلاب را در کرانه باختری شعله ور تر می‌کند و رژیم اشغالگر به خاطر جنایت‌هایش پشیمان خواهد شد.

اولین دوره مسابقات بین المللی هارد اندرو با میزبانی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وزیر بهداشت از آمادگی ایران برای توسعه همکاری های مشترک با تاجیکستان در حوزه سلامت خبر داد.