جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن اجازه انجام هفتمین آزمایش هسته ای را به کره شمالی نخواهد داد و پیونگ یانگ باید منتظر عواقب این اقدام باشد.

منابع سوری از اقدام ارتش این کشور در ممانعت از عبور کاروان نظامی آمریکا در حومه قامشلی خبر دادند.

شهردار تهران از تکمیل شبکه جمع آوری آب های سطحی تا سال 1406 خبر داد و گفت: بازسازی شبکه جمع آوری آب های سطحی موجود و ایجاد شبکه های جدید باید انجام شود.

رئیس‌جمهور روسیه در نشست شورای هماهنگی حمایت از نیروهای مسلح بر لزوم رقابت بین تولیدکنندگان داخلی جهت رفع نیازهای ارتش این کشور تاکید کرد.

منابع خبری بامداد چهارشنبه از یورش نظامیان صهیونیست به تظاهرات کنندگان فلسطینی در مناطقی در جنوب کرانه باختری و قدس اشغالی خبر دادند.

وزیر اقتصاد اوکراین گفت که بیکاران اوکراینی می‌توانند در فعالیت‌های مفید برای جامعه از جمله حضور در ارتش مشارکت داشته باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی محمود بیگلر عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

در ادامه پروژه کشته‌سازی، دیروز رسانه‌های ضد ایرانی مدعی شدند که در شلوغی مدرسه صدر تهران یک دختر کشته شده اما او امروز در مصاحبه‌ای ماجرای از حال رفتنش را توضیح داد. پدر این دختر هم می‌گوید دخترم به‌دلیل افت فشار در بیمارستان بستری شد و الان حالش خوب است.

مرکز روسی آشتی در سوریه اعلام کرد که در جریان تجاوز روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به دمشق، 4 فروند از 8 موشکی که توسط جنگنده های صهیونیست شلیک شده بود توسط پدافند سوریه رهگیری و منهدم شد.

یک نشریه آمریکایی گفت که دولت آمریکا در راستای حمایت از اغتشاشات در ایران تحریم های جدیدی را علیه تهران اعمال خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اکنون بالغ بر 700 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد که بیش از 50 درصد تعهد داده شده محقق شده است.

آشوب‌های اخیر اگرچه رخداد تلخی بود و با خسارت‌های جانی و مالی همراه بود ولی امتیازات بزرگی نیز به نفع اسلام و انقلاب درپی داشت.

یکی از جذابیت‌های بی‌نظیر این کوه‌ها، فسیل جانوران دریایی باقی‌مانده روی صخره‌های آن است؛ علت این مساله مدفون بودن کوه‌های مریخی چابهار زیر آب دریا برای سال‌های بسیار زیاد در گذشته‌های دور به‌نظر می‌رسد.

بانک سپه براساس گزارش شهریورماه شبکه شاپرک، 15.9 درصد از تراکنش‌های کارت خوان‌های سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.