جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

عشرت کردستانی گفت: در شرایط کنونی شخصیت طارمی چقدر شجاعانه توانسته که فضا را تلطیف کند، فرزندی از ایران که در هر باشگاهی پرچم ایران را با خود به همراه دارد، او می‌تواند الگوی خوبی برای دهه ی هشتاد و نود باشد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حذف سوخت‌های فسیلی برای کشور ما به دلیل وجود منابع فراوان این سوخت‌ها در ایران به هیچ وجه قابل قبول نیست.

آرین ساعدپناه بوکسور وزن 92 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های بوکس جوانان جهان 2022، در نخستین گام مقابل نماینده قرقیزستان به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

محمدمرادی گفت: برداشت خرمای پیارم در شهرستان حاجی آباد از نیمه مهر ماه آغاز شده و تا اوایل آذر ماه ادامه دارد و در حال حاضر برداشت این محصول به روستاهای شمالی و خنک تر این شهرستان رسیده است.

هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان با تداوم بردهای لبنیات هراز آمل و صدرنشینی این تیم پایان یافت.

تنها کشتارگاه صنعتی آماده به صادرات ایران، در آستانه تعطیلی است و با ظرفیت اشتغال 500 نفری اکنون با کمتر از یک درصد در شرق کشور فعالیت می کند.

تغییر نام برای متقاضی پس از رسیدن به سن 18 سال تمام و صرفا برای یک بار امکان پذیر خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 30 هزار تن کود اوره در سطح استان تامین شده است، گفت: هیچ مشکلی از بابت تامین این کود برای محصولات در استان نیست و کود تهیه شده حتی بیشتر از سال گذشته تهیه شده است.

طی برنامه‌ای از پیش تعیین شده به میزبانی سپاه شهرستان، 150 نفر از کوهنوردان سراسر کشور به قلل دنا صعود کردند.

جوانان و نوجوانانی که امروز قربانی جنگ ادراکی دشمن شده‌اند و با درکی که دشمن از مفاهیم و وقایع به ایشان القا کرده است در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و از فرسنگ‌ها از آن چه در بُعد انسانی و معنوی شایسته آن بوده‌اند فاصله گرفته‌اند در حقیقت حاصل کم کاری و بی توجهی ما به ارائه ارزش‌ها و بیان روایات کافی از وقایع پرافتخار ما از دفاع مقدس و انقلاب و غیره هستند.

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد گفت: ریشه طاغوت، قدرت دادن به حاکمیت غیر خدا بود و امام خمینی (ره) می خواستند که این ریشه غیرخدایی به صورت کامل از میان برداشته شود.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که سرمایه گذاری حرفه‌ای بازیکنان را از 14 سال شروع خواهیم کرد، گفت: رفتار حرفه‌ای در والیبال یکی از محورهای مهم پرورش بازیکنان در تیم‌های ملی است و این موضوع برای نخستین رده سنی حرفه‌ای والیبال اهمیت دو چندانی دارد.

نگاهی اجمالی به جایگاه زنان قبل و بعد از انقلاب اسلامی، تفاوتهای عمیقی را به نمایش می‌گذارد که بیانگر رشد و شکوفایی خیره کننده زنان این مرز و بوم تحت لوای حاکمیت اسلامی در همه‌ی زمینه‌هاست.

آئین تشییع و خاکسپاری بسیجی کوهدشتی «شهید سید روح الله عجمیان» در کرج برگزار شد.

موسوی با بیان اینکه توسعه و افزایش تعداد پست برق از ضرورت های اولویت دار شهرستان است گفت: با ولی با وجود کاستی های بر جای مانده، سال اینده قطعا با مشکل روبرو خواهیم شد.

دانشگاه فرهنگیان استان فارس دچار کمبود فضای کافی و امکانات رفاهی است و اگر تا سال آینده برطرف نشود دانشجویی پذیرش نخواهیم کرد.