جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

هفته اول سوپر لیگ کاراته آقایان و بانوان 16 و 17 آبان 1401 در استان تهران برگزار می شود.

کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود.

تا پیش از شکل‌گیری تقاضای کاذب در بازار و سرمایه‌ای شدن خودرو فروش قسطی یکی از شیوه‌های معمول فروش محصولات خودروسازان بود اما در سال‌های اخیر شرایط تغییر کرد و نه‌تنها دیگر خبری از فروش اعتباری نبود، بلکه با به هم خوردن تعادل عرضه و تقاضا، قرعه‌کشی و تشکیل صف خرید به شیوه غالب فروش تبدیل شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن حمله اشغالگران صهیونیست به شهر نابلس در کرانه غربی فلسطین، حمایت بی قید و شرط آمریکا و غرب از رژیم غاصب صهیونیستی را بزرگترین مصداق نقض حقوق بشر دانست.

منابع خبری عصر امروز (سه‌شنبه) از سقوط یک فروند پهپاد دیگر رژیم صهیونیستی در شمال غرب قدس اشغالی خبر دادند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از سیاست نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در قبال ایران تصریح کرد که برنامه هسته‌ای ایران بزرگ‌ترین چالش راهبردی این رژیم است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه برای ایجاد بیش از یک میلیون و 200 هزار فرصت شغلی برنامه‌ریزی شده، گفت: 570 هزار فرصت شغلی تاکنون ثبت، رصد و راستی‌آزمایی شده است.

میهمانان شرکت کننده در هجدهمین اجلاس دو روزه مجمع عمومی اتحادیه خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) روز سه شنبه در حاشیه این اجلاس با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی به صورت جداگانه دیدار کردند.

رئیس اتحادیه فوتبال اوکراین خواستار حذف روسیه از فدراسیون بین‌المللی (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) شد.

خورشیدگرفتگی یا کُسوف یا خورگرفت، هنگامی رخ می‌دهد که سایه ماه بر بخشی از زمین بیفتد و در نتیجه در قسمت‌هایی از کره زمین، قرص ماه قسمتی از قرص خورشید یا تمامی آن را از دید ناظر زمینی بپوشاند.

بهترین بازیکن زمین در بازی برابر ازبکستان گفت: این مسابقه اولین حضور من در رقابت های بین المللی بود.

پارلمان انگلیس روز سه‌شنبه جلسه‌ای را به پیشنهاد گروهی از نمایندگان طرفدار رژیم صهیونیستی و گروهک تروریستی منافقین درباره حوادث اخیر ایران تشکیل داد تا در ادامه جوسازی‌ها علیه ایران درباره افزایش فشارها به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای مشارکت ایران در جنگ اوکراین بحث شود.

محمدحسین دادخواه رئیس شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری کشور به مناسبت روز کارشناسان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در چند ماه اخیر و تبریک روز کارشناس به کلیه کارشناسان کشور گفت: یکی از ضروری‌ترین کارهایی که دستگاه قضایی و دولت بر آن تاکید و در این دوره در حال انجام آن هستیم سیستم ارجاع عادلانه کار به کارشناسان در سراسر کشور می باشد.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این که حل مسئله محلات کمتر برخوردار از اقدامات ضروری و مؤثر در کشور است، بر ضرورت هماهنگی و مشارکت کلیه دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در افزایش کیفیت زندگی و محرومیت زدایی از محلات کمتر برخوردار تأکید کرد.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد، ایران با فروش پهپادها به روسیه که علیه اهدافی در اوکراین به کار رفته‌اند، از امنیت جهان می‌کاهد.

پیشقدم گفت: اگر ما بتوانیم با جاذبه در حد اعلا به دستور رهبر معظم انقلاب جلو فرار مغزهای کشورمان را بگیریم و آنان را با قدری خویشتنداری و مدارا در حوزه‌های نرم‌افزاری به کار بگیریم شاید روزی برسد که قدرت رسانه‌ای جمهوری اسلامی مانند قدرت علمی دیگر حوزه‌ها دیوارهای ذهن جوانان خودمان و جوانان جهان را درنوردد.