جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضاییه طی پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات جهانی اسپانیا تبریک گفت.

اورژانس هوایی برای کمک های پزشکی فوری فرشته نجات مناطق صعب العبور در زاهدان است.

منابع خبری در آمریکا امروز پنج شنبه از سقوط یک فروند جنگنده اف 35 در ایالت یوتا خبر دادند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان با بیان اینکه از اول مهر ماه سهمیه یک هزار لیتری فوق‌العاده مختص فصل پاییز با فرصت مصرف 3 ماهه برای خانوار روستایی توزیع می‌شود گفت: خانوار‌ها می‌توانند این میزان سوخت مورد نیاز خود را به صورت یکجا دریافت و ذخیره کنند.

اکنون فرانسوی‌ها با به‌کارگیری دو مولفه سانسور و سرکوب در‌صدد عدم تمرکز افکار عمومی جهان بر بحران‌های جاری در کشورشان هستند.

علی بابایی گفت: لازم است تهیه مسکن به روش‌های مختلف به ویژه برای مستاجران که اغلب از اقشار کم درآمد جامعه هستند از اولویت‌های کنونی دولت باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینکه واضح‌ترین دروغ‌ها به مهمترین ابزار رسانه های دشمن بدل شده، نشانه استیصال و شکست آنهاست. دروغهای پی درپی و شکستهای متوالی آن، سرخوردگی رسانهه ای دشمن را به دنبال دارد.

قیمت طلا امروز سه شنبه 26 مهر 1401 اعلام شد که بر این اساس هر گرم طلای 18 عیار به قیمت یک میلیون 339 هزار 700 تومان رسید.

نماینده اسدآباد در مجلس از تداوم آسفالت ریزی گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: این امر با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال عملیات روکش سراسری آسفالت لاین رفت و برگشت درحال انجام است.

کریمی گفت: دشمنان در فضای حقیقی سهمگین ترین شکست ها را خوردند و در فضای مجازی با عملیات روانی و دروغ سازی به دنبال انتقام گیری هستند و قطعا جوانان غیرتمند این سرزمین آرزوهای دشمنان را با گورستان خواهند برد.

وزیر جهادکشاورزی در مراسم رونمایی الگوی کشت محصولات کشاورزی گفت: هدف ما در دولت سیزدهم دستیابی به اقتدار غذایی است، اگر به اقتدار غذایی برسیم امنیت غذایی هم محقق خواهد شد.

گزارشی از تعیین خط مشی تنظیم بودجه سال 1402 کل کشور در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور ارائه شد.

رئیسان جمهور روسیه و بلاروس، بر سر تشکیل یک گروه مشترک منطقه‌ای به توافق رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ 2 سرنشین یک مینی‌بوس در اثر برخورد به یک خاور و واژگونی در جاده خاوران خبر داد.

جانشین فراجا گفت: پلیس از تجمعات قانونی استقبال می‌کند، برخی از اعتراضات ممکن است از مبادی مکاتبه‌ای صورت بگیرد که ما از این موارد استقبال خواهیم کرد و به صورت انتظامی این امنیت این تجمعات را برقرار می‌کنیم.

اعضای گروه داوری همایش ملی تئاتر نوجوان جهت انتخاب مقالات برگزیده معرفی شدند.