پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: حضور در راهپیمایی 13 آبان، تجدید پیمان با شهدایی است که در مقابل نظام سلطه ایستاده‌اند.

در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، جمعی از دانش‌آموزان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب دیدار کردند.

هفته هفتم و هشتم لیگ برتر تیراندازی با کمان در ماده ریکرو مردان برگزار شد.

تیم ملی تکواندو در گروه آقایان جهت شرکت در تورنمنت آزاد پاکستان عازم اسلام آباد شد.

سردار احمد طاهری از کشف 382 کیلو گرم مواد افیونی که در یک دستگاه کامیون جاساز شده بود طی عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان هیرمند خبر داد.

سید رضی آقاسیدی گفت: یک زمانی استانداردسازی تنها معطوف به کالاها و مصولات بود، اما امروزه در کل دنیا علاوه بر کالاها این استانداردسازی به سمت خدمات و سرویس دهی حرکت می‌کند.

کاظمی معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش با اشاره به مصوبه اخیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری گفت: این مصوبه موجب ارتقای کیفیت‌بخشی آموزشی و توجه به محتوای درسی می‌شود.

دریجانی مدیر کل بیمه سلامت استان یزد گفت: این بیمه 90 درصد از هزینه درمان ناباروری را به مبلغ 7 تا 12 میلیون برای هر زوج نابارور پرداخت می‌کند.

قهرمان پومسه با بیان اینکه حجاب برای رسیدن به موفقیت و قهرمانی هیچ مانعی ندارد، گفت: ورزش و قهرمانی در کنار چادر سختی‌های خود را دارد و شاید در برخی مواقع با محدودیت‌هایی همراه باشد اما شدنی است.

وزنه برداری یک بار دیگر شانس حضور در بازی های المپیک را خواهد داشت و رقابت های آن در پنج دسته وزنی برای مردان و زنان در المپیک 2024 پاریس برگزار می شود.

دکتر سید ابراهیم ابراهیمی ضمن گلایه از واردات کالاهای بی‌کیفیت، گفت: ورود کالای بی‌کیفیت به دلیل قیمت ارزان آن سبب کاهش رقابت تولیدات ما و موجب افزایش قیمت کالاهای با کیفیت تولیدی می شود و توان رقابت را از تولیدکننده داخلی می‌گیرد.

الساندرا کمپدلی در هفته گذشته ورک‌شاپ‌های یک روزه در تهران و فریدون‌کنار با حضور مربیان کشور برگزار کرد.

منابع وابسته به وزارت خارجه سوریه از بحث مجدد مطرح شده از سوی عباس ابراهیم مدیر کل سازمان امنیت عمومی لبنان درباره اوستن تایس خبرنگار آمریکایی ابراز شگفتی کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: محموله‌ای شامل 8 قلم آنتی بیوتیک سوسپانسیون مناسب برای گروه سنی کودکان خریداری شده که طی روزهای آتی وارد کشور می‌شود.

هیئت دولت با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل مرداد ماه سال جاری در چند استان کشور موافقت کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: هر چند اعتماد سازی در روابط دو جانبه نقطه آغاز همکاری‌های منطقه‌ای همه جانبه است، اما دشمنان که نتوانستند در اراده ایجاد شده بین دولتهای منطقه برای تعامل مؤثر خللی وارد کنند.