پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 با تأکید بر اینکه 8 سال گذشته این تجربه را نشان داد که کشور را با نمایش نمی‌توان اداره کرد، گفت: انشاءلله در این انتخابات لفاظی‌های ضعیف و بی اعتبار نتواند بر برنامه محوری غلبه پیدا کند.

استقرارمأموران پلیس در1896 نقطه و نظارت با 464 دوربین به منظور اعمال ممنوعیت سفراز جمله تدابیر ابلاغی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در دورهمی و سفرهای احتمالی است که به مرحله اجرا در آمده است.

عشایر، قشر مولد و کم هزینه جامعه همواره با یک سری مشکلات از جمله تامین کاه و کلش، فروش دام مازاد و تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی روبرو بوده و هستند.

سخنگوی دولت گفت: دولت معتقد به مشارکت حداکثری و حضور همه جانبه و تمام عیار مردم در انتخابات است و همه توان خود را برای انجام چنین رسالتی با استناد به قانون اساسی به کار خواهد گرفت.

سرهنگ عباسعلی ریحانی با اشاره به ایجاد 72 صندوق قرض‌الحسنه مردم یار در شهرستان شیروان گفت: در حال حاضر 840 میلیون تومان موجودی در این صندوق‌ها وجود دارد و تاکنون برای 144 نفر از همین صندوق ها اشتغال زایی صورت گرفته است.

تصاویری از تلاش برای نجات یک وال در انگلیس را مشاهده می کنید.

امیر خدایاری گفت: خوشبختانه می‌توانیم بگوییم که خطر رفع شده و تقریبا 99 درصد توانستیم هجوم ملخ‌های مراکشی را مهار کنیم.

داریوش باباییان تهیه‌کننده سینما عنوان کرد که حدود صد فیلم در صف اکران مانده‌اند پس ارشاد نباید مجوز ساخت به سینماگران می‌داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در روز سه شنبه که به عنوان روز سلامتی، پویایی و حرکت نامگذاری شده، تمام خدمات توانبخشی از جمله فیزیوتراپی و گفتار درمانی در سراسر استان به 50درصد تخفیف ارائه می شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دستور واکسیناسیون دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی را صادر کرد.

گرامیداشت سالگرد شهدای کربلای خان‌طومان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد.

لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: تعدادی از افراد در حوزه تولید با رانت و سرمایه‌داری یا آقازادگی وارد شده و به این عرصه ضربه زده‌اند.

برخی منابع خبری بامداد شنبه از حمله راکتی به پایگاه عین‌الاسد واقع در استان الانبار عراق خبر داده‌اند.

به مناسبت روز جهانی قدس مردم ایلام با آتش زدن پرچم اسرائیل انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه باید قرارگاه بین‌المللی برای مسئله فلسطین تشکیل شود گفت: بعضی‌ها مخصوصا بعضی افراد سیاسی روحیه انقلابی گری را یک روحیه موقت می‌دانند و اعتقاد دارند که ما باید به سراغ واقع‌بینی برویم و با شعار واقع‌بینی در حال محدود کردن روحیه انقلابی هستند و این دوگانه را ایجاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین متین گفت: راه مبارزه با رژیم صهیونیستی مقاومت و مسلح شدن مردم فلسطین است تا به مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه دهد و در مقابل آنها که چیزی به جز زبان زور نمی فهمند، بایستند.