جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

حسن روحانی با اشاره به حادثه هفتم تیر گفت: این توطئه، توطئه‌ای جهانی علیه ایران بود و کشورهای بزرگ غربی در این طراحی حضور داشتند و منافقین به عنوان مزدوران آنها وارد عمل شدند.

بازارهای جزیره کیش در اولین روزهای تابستان برخلاف سالهای پیش روزهای خلوتی را پشت سر می گذارد.

رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: کمک های مالی تخصیص یافته به تیر و کمان همانند سایر فدراسیون ها بوده است.

وزیر علوم با تاکید بر اینکه تغییرات اخیر کنکور 1402که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شده، قطعی نیست گفت: تصمیمات نهایی در این خصوص در جلسات آتی این شورا گرفته خواهد شد.

مراسم افتتاحیه رشته ورزشی تکبال در ایران با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

غلامی با بیان اینکه تولید واکسن ایرانی نمونه و الگوی گفتمان «ما می‌توانیم» است گفت: با تولید انبوه واکسن برکت و انواع دیگر واکسن‌های ملی، مردم ما معنای واقعی خنثی‌سازی تحریم را مشاهده کرده و لمس می‌کنند.

ملی پوش نوجوان تینس روی میز ایران به کمپ تمرینی آلمان اعزام شد.

بر اساس آخرین رنگ بندی شهرهای کشور که از پنجم تیرماه اعمال خواهد شد وضعیت 6 شهرستان اراک، ساوه، خمین، شازند، تفرش و دلیجان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

در رقابتهای جام جهانی ژیمناستیک در قطر ژیمناست ایرانی مصدوم شد.

فرارسیدن سالروز با سعادت میلاد امام رضا (ع) فرصتی است برای نگاهی مجدد به خادمان بارگاه ملکوتی هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت.

شبکه المیادین اعلام کرد که تهران یکی از مقصدهای سفر دوره ای رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس است.

پشت‌خط‌زن باتجربه تیم ملی والیبال ایران پس از 11 بازی دوری از میادین به دلیل مصدومیت، برای دیدار با فرانسه در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.

نجیمی گفت: با توجه به مشکلاتی که در مساجد و اداره آن‌ها ممکن است وجود داشته باشد جهت حل این مسائل کمیته رسیدگی به امور مساجد در استان یزد تشکیل شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حاملان گفتار تکرار از آرایش انتخاباتی موجود راضی‌اند، گفت: روحانی و اصلاح‌طلبان که اینک به جای پاسخگویی در جایگاه مدعی نشسته‌اند، باید از شورای نگهبان متشکر باشند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارهایی که از میزان مشارکت یا مصرف تعرفه در فضای مجازی منتشر می شود حدس و گمانه زنی است.

محمد ایمانی گفت: در حال حاضر 1942 شعبه اخذ رای در سطح استان داریم که 458 شعبه در شهر کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک است.