پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

پروتکل بهداشتی برگزاری انتخابات سال 1400، براساس مصوبات هفتادمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با همکاری مشترک وزارت کشور، وزارت بهداشت و شورای نگهبان به منظور حفظ سلامت مردم در کنار انجام وظایف ملی و اجتماع، تهیه و ابلاغ شد.

قویدل گفت: پرونده متهمانی که به‌قصد به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی در حال حفاری در منطقه روستای تنسوان شیروان بودند، در دادگاه بدوی رسیدگی و حکم محکومیت برای آن‌ها صادر شد.

هنر انگشترسازی از زمره هنرهای دستی و سنتی و در گروه آثار فلزی جای می‌گیرد که با وجود کارگاه‌های متعدد انگشتر سازی در مشهد مقدس، این اثر هنری به طور گسترده تولید و به زائران داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری، رشیدی با کسب حداکثر آرا رئیس شد.

حمیدرضا سپهری نیا گفت: سعید کولیوند مدال برنز مسابقات دو و میدانی 2012 غرب آسیا خود را به خانواده شهید مدافع حرم حیدر ابراهیم خانی اهدا کرد.

برای آزاد شدن خرمشهری اشغال شده به نام "جمعیت پیر"، باید ابتدا خرمشهرهای تصرف شده در حوزه های اقتصادی، معیشتی و رفاهی جامعه آزاد شود و می طلبد علاوه بر مصوب شدن قوانین مناسب، دولت به عنوان مجری اصلی به میدان عمل بیاید، مسئله ای که از سوی دولت یازدهم چندان جدی گرفته نشده و نمایندگان مجلس هم بر آن اذعان دارند.

عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به منظور شرکت در دور پنجم مذاکرات وین راهی اتریش شد.

همایش بصیرتی با حضور مشاور فرمانده سپاه قدس و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در مشهد برگزار شد.

ولی‌پورمطلق با بیان این‌که مشارکت در انتخابات، مولفه‌ای بسیار مهم برای قدرت و امنیت ملی است گفت: به گفته مقام معظم رهبری دولت جوان به معنای سن کم افراد نیست بلکه به معنای جوان‌گرایی است. لذا باید این نگاه کاریکاتوری را نسبت به جوان و مقوله جوان اصلاح کنیم.

محافظت کار گفت که بازیکنان این تیم با تلاش و تمرکز خود می‌توانند دیدار با پرسپولیس را با دستانی پر از زمین خارج شوند.

قاسمی گفت: شورای شهر پنجم در مدت زمان مدیریت خود هیچ عملکردی نداشته است که بخواهد در بوته نقد قرار بگیرد.

ابتدای جاده کمربندی سی سخت از توابع شهرستان دنا جنب شرکت گاز منهول های خطر ساز در اوقات مختلف شبانه روز سبب تهید سلامت شهروندان شده است.

افکار عمومی از شش پنجره ساخته می شود کافی است این پنجره‌ها را به دقت و به نوبت باز نمود تا بتوان امری محال، غیرواقعی و مذموم را در نظر مردم به امری اجتناب ناپذیر، ضروری و حتمی تبدیل نمود، این همان شیوه‌ای است که رسانه‌ها باید بیاموزند.

مختار مشهدی زاده از ساماندهی و استقرار خودروهای وانت بار و تراکتورها و خودروهای سنگین به منظور کاهش ترافیک شهری و دغدغه بازاریان در ورودی شهر لنده خبرداد.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی از تهیه گزارش مجلس به قوه قضاییه به دلیل عدم تکالیف قانونی وزرات نفت و نیرو در تولید برق خبر داد.

سردار علیرضا افشار به نفع آیت‌الله رئیسی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کرد.